TAD buizen lijken me ook wel goed.
TAD buizen lijken me ook wel goed.
Net als met de meeste buizen kun je online zo de omschrijving vinden die je het leukst lijkt: "tight, clean, breaks up easier, warm, etc. De een is er super tevreden mee in zijn idioot dure hifi versterker en de ander in zijn idioot dure Boogie.
Da's wel een heel bescheiden toonregeling zeg!
Geen ervaring mee. Ik heb wel eens gehoord dat JJ's meer uitval hebben en Sovteks niet. Het zal niet lang duren om hier te lezen dat dit complete onzin is uiteraard
Laatst gewijzigd door Erik de Perik; 10 april 2022 om 08:32
Gelukkig gaat het hier niet om geld uitgeven maar meer orde scheppen in het buizenbakje. Misschien ook een beetje een autistisch trekje van mij dat het goede buisje in het goede doosje moet.
Als ik twee Tung Sols in mijn handen heb waarvan er één V1 Selected en de ander Balanced moet zijn vind ik het wel fijn om te weten welke welke is.
Vandaar mijn vraag..
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Ik denk niet dat je daar met een multimeter achter zult komen.
Dat had ik al begrepen Erik. Bedankt voor de herhaling.
(In de 3e reactie al!)
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Oh die had ik over het hoofd gezien, sorry!
Als er één bedrijf is wat in de afgelopen weken veel airplay heeft gegenereerd/gekregen is het deze nieuwe WE opstart wel. Probleem is dat ze op dit moment 1 buistype produceren wat niet gangbaar is in gitaarversterkers én nogal prijzig...
https://www.atube-highfidelity.nl/product/western-electric-300b/
Daarna wordt het de vraag hoe snel ze produktie voor, betaalbare, alternatieven kunnen opzetten. Da's niet hetzelfde als een setje motorbanden verwisselen.
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
Favorieten/bladwijzers