Gewoon midden in de kamer! Hangt wel een hygrometer naast:
en D3nnis, wat let je, moet je een boor lenen?
Gewoon midden in de kamer! Hangt wel een hygrometer naast:
en D3nnis, wat let je, moet je een boor lenen?
Mooi Kwispelhond!
Momenteel is dit de situatie bij mij thuis:
De drie aan de muur zijn mijn goeie gitaren, de akoestische in de standaard ook. Dan staan er in die grote standaard ook nog een Samick Greg Bennett jazzbas en een strat, die voor het geld zo verrekte goed zijn dat ik ze maar houd voor het geval dat. De rest is allemaal troep dat staat te wachten om als tafel te eindigen. Twee of drie strats, een SG, een p-bas en niet op de foto een telecaster van iemand die hem als tafel terug wil hebben.
1tje zit er in de koffer omdat ie naar de knoppen is, 1tje staat er op een standaard en 1tje ligt er tegen m'n race simulator aan![]()
Twee op een standaard, altijd dezelfde, drie in een koffer, twee (ukeleles) in een bag.
Merk wel dat wat in de koffer zit nauwelijks te lijden heeft onder invloed van temperatuur en vocht.
Langzaam aan tot inzicht aan het komen dat mijn handen van het formaat zijn dat beter geschikt is voor ukelele, dat ik het met die vier snaren eigenlijk ook best red als hyper-focused en detailgericht mens, en dat die dingen beter te stouwen zijn; nog meer gitaren gaat een probleem worden in ruimte, wat ukeleles weet ik nog wel ergens weg te stouwen.
Vroeger was de toekomst beter.
De onderkant van de gitaar met de strappin in een schroefoog (het gewicht houdt dat wel op z'n plaats) en daarboven een schroefhaak met een touwlus om de hals ter hoogte van de 12e fret.
Boerenoplossing, kan veel beter maar het is een idee om op door te denken.
Laatst gewijzigd door Midwolda; 2 februari 2022 om 21:33 Reden: typo
"In God we trust, all others pay cash."
Favorieten/bladwijzers