Het grappigste is nog wel de vintage markt. Allemaal oud spul net als waar de idolen op speelden. Alleen was het toen splinternieuw.
Het grappigste is nog wel de vintage markt. Allemaal oud spul net als waar de idolen op speelden. Alleen was het toen splinternieuw.
Die Gretsch heb ik gekozen omdat het een feestelijke droomgitaar is en een levenslang aandenken aan mijn PhD. Ik speel er ook gewoon op want het is ook gewoon een goed en fijn instrument, en er mogen best gebruikssporen op komen. Maar hij is natuurlijk totaal over-de-top (dat is juist het leuke ervan), en ermee voor een calvinistisch Hollands oordelend publiek staan vind ik wel een beetje spannend. Maar da's meer een uitdaging voor mij op persoonlijk vlak, beetje meer karakter ontwikkelen en daar schijt aan hebben![]()
De meeste toeschouwers hebben geen idee wat jij voor gitaar hebt en je mag al blij zijn als de gemiddelde (calvinistische?) nederlander fender of gibson weet te noemen als je naar een gitaarmerk vraagt, laat staan dat ze iemand een uitslover met een te glimmende gitaar zouden vinden. Ze zien het verschil niet eens.
Als je echt reacties wilt krijgen moet je met een roze bc rich warlock dubbelneck gaan spelen, dat valt de mensen wel op denk ik.
Of een "Hello Kitty" stratocaster of zo.......
waarom zouden fabrikanten bekende spelers willen koppelen aan hun merk?
leuke topic op TDPRI daarover met onwaarschijnlijke combo's van gitaren en spelers
https://www.tdpri.com/threads/when-g...r-ads.1090857/
Je ziet een stel combo’s die er alleen voor de foto zijn, maar Hendrix heeft toch echt met Gibsons opgetreden ook een Flying V. Joe McEnroe en Vitas Girulaitas (niet Björn Borg) speelden beide een beetje gitaar en waren fans van EvH.
Maar leuk topic!
Laatst gewijzigd door apekop; 21 januari 2022 om 09:38
Gitaarles en basles in Weert
www.gitaarschoolweert.nl
New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales
Maar... dat is toch oude koek? Gefundenes fressen?
Dat signatuur koppelen is al zo oud als de lopende band.
Of mis ik iets?
Favorieten/bladwijzers