Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 30

Discussie: Blade gitaren

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Ontstemmen en ruisen was niet direct wat ik bedoelde met mojo. Ook geen last van met de mijne. Ik kan er ook niet de vinger op leggen wat het precies wel is, maar bij die Blade die ik testte had ik niet dat goeie gevoel wat ik bij mijn Fender wel heb. Dat Blade kwalitatief goeie gitaren maakt (in veel gevallen wellicht meer waar voor je geld dan bij de grote F) staat wel als een paal boven water.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Ik heb bij Blade ook niet automatisch een goed gevoel. Degene waar ik gespeeld heb voelden vaak wat 'dood' aan. Alles was netjes hoor, maar ik had niet het gevoel op een verbeterde Strat te spelen. Dat "made in Switzerland" gevoel zal ze ook geen windeieren hebben gelegd, het land wordt altijd geassocieerd met kwaliteit. Die Levinson studeerde Marine Biology in Basel (waarschijnlijk vanwege de vele stranden) en is er een handeltje bij begonnen. De gitaren werden door Tune Guitars gemaakt en in Basel afgebouwd. Inmiddels is Levinson amper met Blade verbonden en worden de gitaren in Korea gemaakt, kan zijn dat dit nog steeds bij Tune Guitars is.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten