Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
Moest ik het ook nog opzoeken..... dat SD ding is een preamp die wat extra mogelijkheden biedt maar natuurlijk niets aan de impedantie van de pups verandert. Kortom de uitgang blijft hoogohmig.
~De uitgang van de elementen idd wel: hoog, maar de uitgang van je gitaar word wel laagohmig. Hierdoor heeft de lengte en de kwaliteit van de kabel ook nog maar weinig of geen invloed op het geluid.

iets anders:
Is het een optie om in de compartimenten koper en alu over elkaar heen te plakken voor het ondervangen van de diverse storingsbronnen? Led, dimmers, transformatoren, wifi, etc. Als je toch aan het plakken bent is dat natuurlijk een kleine moeite..
Moet natuurlijk wel allemaal geleidende lijm hebben. Dat weet ik natuurlijk niet als ik een rol alu tape koop, maar wel bij koper, omdat dat daar staat aangegeven. Maar als ik eerst het alu plak met daarover de koper met geleidende lijm lijkt mij dit probleem opgelost: 1 geleidende laag. Zat even hardop te denken.
Of hebben alu en koper een negatieve werking op elkaar, ook qua corrosie en dat soort zaken.