Ja en mijn bord is af helaas en heb met mijn stomme kop gezegd tegen mijn vriendin dat ik voor mijn bassrig geen bord ging maken deze keer... dom dom dom!
Ja en mijn bord is af helaas en heb met mijn stomme kop gezegd tegen mijn vriendin dat ik voor mijn bassrig geen bord ging maken deze keer... dom dom dom!
Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com
Ik zit midden in het proces…..
![]()
Dat wordt een puik plankje hoor! Ik vind je motivatie erachter ook erg herkenbaar, voelde altijd wel gek om met mijn DAP audio flightcase in een rockabilly bandje te spelen
Ik ga mogelijk binnenkort ook eindelijk weer in een bandje spelen en kan dan waarschijnlijk weer op de fiets naar de repetitieruimte. Goed excuus voor een mini boardje dus! Eens oriënteren wat er allemaal is rond het formaat van een Pedaltrain Nano.
Het begint ergens op te lijken:
![]()
Strak hoor! En pancake pluggen maken het stijlvoller
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
De middelste plug zit een kwartslag verkeerd.
(hoezOCD?)
![]()
Mooi!
"In God we trust, all others pay cash."
Mijn board nu:
Newest addition:
En de boss chorus is ook “nieuw” heb hem geleend van een vriend… even overhalen dat ik hem niet terug hoef te geven😂🤪 vind hem wel chill opzich. Maar de tc corona chorus was ook wel prima.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Favorieten/bladwijzers