Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
Met een beetje mazzel ligt er eentje bij de Action voor wehnag. Een multimeter dan hè.
De laatste keer dat ik er was in ieder geval wel.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk