Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 834 van 867 EersteEerste ... 334734784824832833834835836844 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.331 t/m 8.340 van 8664
    Senior Member

Standaard

Ik heb de Mosky Golden Horse (van 18 euro) (en nog twee andere Klon-kloons) en de Wampler Tumnes van (149 euro).
    Het grootste verschil tussen deze twee is niet de sound of de gain structuur; die is heel erg het zelfde (echt waar).
    Het grote verschil zit hem in de 'strakheid' van het geluid. De goedkope kloons klinken gewoon wat 'losser', 'modderiger', minder strak.
    Het grote voordeel van de goedkope kloons is dat je voor weinig geld kunt kijken of het een overdrive is je ligt.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

Hier een paar plaatjes van mijn pedalboard. Het oude board was te klein geworden.
    Het board bestaat nu uit twee losse pedalboard en drie power supplies.

Ik geef toe: het is een beetje uit de hand gelopen. Soms denk ik wel eens: neem gewoon een Zoom G11, dan ben je in 1 keer klaar.
    Maar ik heb recentelijk nog een Boss GT1000 Core geprobeerd om de setup aanzienlijk te versimpelen, maar geluidstechnisch kon die toch niet op tegen mijn huidige setup (vooral de amp sims).

Mijn pride en joy zijn de vier buizenpedalen: Effectrode Fire Bottle (booster), Effectrode PC-2A (compressor), Crazy Tube Circuits Space Charged v2 (overdrive met booster) en de AMT SS-11 (3 kanaals preamp). Het trekt wat stroom (zeg maar gerust flink wat stroom) maar dan heb je ook wat.
    De Wampler Tumnus, EP booster en Mooer Tubescreamer zijn verder vertrouwde keuzes.
    Op het andere board staan de modulatie en time based effecten; allemaal in stereo.
    Binnenkort de boel een beetje netter afwerken qua bedradingen, maar het werkt weer.

Ik ben zeer content met de sound die ik eruit kan halen. Als ik met mijn EMG strat speel heb ik niet eens een noise gate nodig.
    Dit is overigens mijn gehele setup. Ik heb verder geen versterker.

Laatst gewijzigd door telecastermaster; 10 juni 2021 om 23:52
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

Lekkerrrrrrrr!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Een modulaire amp
    Zeg maar ?
    Slim

Standaard

Ik sta voor de moment zover met mijn bord.
    Er komt nog een tap-tempo voor de flint bovenop de Ciocs(of ergens anders) en misschien dat ik nog wel een pedaaltje kan vinden voor boven op de Cioks.
    Dat de tentacle gaat blijven daar vrees ik voor...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    Ik sta voor de moment zover met mijn bord.
    Er komt nog een tap-tempo voor de flint bovenop de Ciocs(of ergens anders) en misschien dat ik nog wel een pedaaltje kan vinden voor boven op de Cioks.
    Dat de tentacle gaat blijven daar vrees ik voor...

Prachtige verzameling!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Jaaa, lekker boardje yannick!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri92 Bekijk bericht
    Jaaa, lekker boardje yannick!
    Bedankt!

De Tentacle is er inmiddels af.
    De compressor staat nu mooi op die plaats.
    Onder het bord zit nog een Voodoo Lab PedalPower 2 en een TC Electronic Buffer verstopt.

De Rat heb ik omgedoopt tot een 'Demon Rat'.
    Heb deze gemod met de LM308 chip, nog heel wat betere componenten erin gestoken, Een 3way switch met diode en Led clipping. Dus je hebt op stand 1: de gewone Rat, Stand 2: de Turbo Rat, Stand 3: Gewone Rat met een andere gainstructure en veel meer ballen!
    Officieel is het: 1: Classic Rat, 2: Mighty Mouse, 3: Phat Rat
    Dat ding heeft zo'n ballen gekregen.
    Al het scherpe is eruit. Maar heb echt de helft van de binnenkant vervangen.
    Laatst gewijzigd door YannickH; 29 juni 2021 om 10:39
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

foto doet t niet? op prive staan?
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

Senior Member

Standaard

Foto's uploaden is ook niet meer wat het geweest is... flut Google

Dan maar links, hierbij het pedalboard wat ik gisteravond in elkaar geknutseld heb.

https://drive.google.com/file/d/1EE6...ew?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1GY2...ew?usp=sharing

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten