Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.355

    Standaard

    ik heb 'm regelmatig bekeken de afgelopen maanden maar ben nu wel een beetje klaar ... zelfde trucje en kijk mij eens veel kennis hebben ...




  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    5.510

    Standaard

    Wat ’n irritante blaaskaak...is kennelijk erg met zichzelf ingenomen.
    Wat Malmsteen doet vind ik technisch heel knap, maar ik vind het niet om aan te horen; al helemaal niet door zijn verschrikkelijke vibrato.

    Zo, dat is eruit.
    ‘Before water was invented, people had to carry their boats around’
    Monty Python

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    26.177

    Standaard

    Ach de man is afgestudeerd aan de universiteit en zit al 10 jaar in een dodelijk saaie baan in NJ. Laat 'm....

    Overigens wel een schitterend stukje barok, dat van Remo Giazotto dan hè. Dat gepiel van Malmsteen kan me in deze context niet erg bekoren al is het een geweldige muzikant.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.779

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    26.177

    Standaard

    Ik vind het altijd bijzonder dat er mensen zijn die, naar eigen zeggen, al hun hele leven in de muziek zitten maar popklassiekers niet kennen, muziek die je notabene in de supermarkt, in films en series en de horeca hoort.

    Deze is mooi:


  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.779

    Standaard

    Ging mij meer om die rare smoelen die ze er bij trekt.
    Overigens heb ik een prachtige live CD van Oscar Peterson. Staan midden in je huiskamer, je hoort zelfs de lepeltjes in de kopjes van het publiek als er geroerd wordt.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 10 augustus 2021 om 17:03

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    26.177

    Standaard

    Ja dat super expressieve zou mensen toch moeten opvallen als ze zichzelf en hun grimassen terugzien. Ze heeft ook een tic; trilt de hele tijd met haar oogleden. Ziet er verder niet onaardig uit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top