ik heb 'm regelmatig bekeken de afgelopen maanden maar ben nu wel een beetje klaar ... zelfde trucje en kijk mij eens veel kennis hebben ...
ik heb 'm regelmatig bekeken de afgelopen maanden maar ben nu wel een beetje klaar ... zelfde trucje en kijk mij eens veel kennis hebben ...
Wat ’n irritante blaaskaak...is kennelijk erg met zichzelf ingenomen.
Wat Malmsteen doet vind ik technisch heel knap, maar ik vind het niet om aan te horen; al helemaal niet door zijn verschrikkelijke vibrato.
Zo, dat is eruit.![]()
‘Before water was invented, people had to carry their boats around’
Monty Python
Ach de man is afgestudeerd aan de universiteit en zit al 10 jaar in een dodelijk saaie baan in NJ. Laat 'm....
Overigens wel een schitterend stukje barok, dat van Remo Giazotto dan hè. Dat gepiel van Malmsteen kan me in deze context niet erg bekoren al is het een geweldige muzikant.
Whahahahaha!
https://www.youtube.com/watch?v=v9fR2vlL_fA
Ik vind het altijd bijzonder dat er mensen zijn die, naar eigen zeggen, al hun hele leven in de muziek zitten maar popklassiekers niet kennen, muziek die je notabene in de supermarkt, in films en series en de horeca hoort.
Deze is mooi:
Ging mij meer om die rare smoelen die ze er bij trekt.
Overigens heb ik een prachtige live CD van Oscar Peterson. Staan midden in je huiskamer, je hoort zelfs de lepeltjes in de kopjes van het publiek als er geroerd wordt.
Laatst gewijzigd door MarkS; 10 augustus 2021 om 17:03
Ja dat super expressieve zou mensen toch moeten opvallen als ze zichzelf en hun grimassen terugzien. Ze heeft ook een tic; trilt de hele tijd met haar oogleden. Ziet er verder niet onaardig uit.
Favorieten/bladwijzers