Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 833 van 866 EersteEerste ... 333733783823831832833834835843 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.321 t/m 8.330 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht

Nog even netjes maken qua bekabeling van de week😇😇

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Nice pic

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Strymon Zuma nice! Staat ook nog op mijn lijstje.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

Ben ook met een bordje bezig. Laatste tijd een paar pedaaltjes er bij gekregen. Dus vandaag een Rockboard TRES 3.1 binnengekregen met een Harley Benton voeding en MOD2 module. Voordat ik alles definitief maak en de kabeltjes onder netjes weg werk moet ik nog even uitvogelen of het handiger is om de TC Spark voor of na de modulatie te hebben (Gaan allemaal in de loop, TC Spark werkt dan als volume boost, kan ik van te voren de benodigde pedaaltjes aantrappen en dan gewoon op moment supreme de FX loop switch van de amp zelf intrappen.)

Ik hou nog wat ruimte vrij omdat ik nog eens een leuke flanger wil in de toekomst. (Walrus Audio Polyphonic Flanger lijkt me wel wat)

Voor het Boss pedaal moet ik eens zien of daar een vervangings baseplate van te krijgen is zonder rubber. Vind het wat zonde om de Velcro op de stickertjes te plakken en nu komt het allemaal net niet lekker op de loops op het bord.
    Laatst gewijzigd door Jasper.; 28 mei 2021 om 21:48

Senior Member

Standaard

Heb even Baseplates voor bosspedalen geprint hehe. Dan hoef je dat rubber er niet af te halen om velcro erop te plakken. Erg stevig!

Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht

Heb even Baseplates voor bosspedalen geprint hehe. Dan hoef je dat rubber er niet af te halen om velcro erop te plakken. Erg stevig!
    Komt die in plaats van de metalen baseplate? Gaat dat dan geen storing/ruis/brom geven?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Komt die in plaats van de metalen baseplate? Gaat dat dan geen storing/ruis/brom geven?
    Alu-tape aan de binnenkant plakken?
    "In God we trust, all others pay cash."

Senior Member

Standaard

Nee dat doen wel meer mensen. Heb zelf ook pedalen met plexiglas aan de onderkant nergens last van.

Je pedalboard is natuurlijk ook gewoon van metaal en ja idd anders tape.

Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri92 Bekijk bericht
    Even tussendoor.. hebben jullie die Klons gezien op MP voor 4 en 4,5K? Dat is ook helemaal doorgeslagen zeg...
    Zie dat zoiets op Aliex een tientje of twee kost..... wat zou het verschil in klank zijn?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Zie dat zoiets op Aliex een tientje of twee kost..... wat zou het verschil in klank zijn?
    Ik heb zo’n Moski Golden Horse van 2 tientjes en het is inderdaad een hele fijne overdrive. Voor de vergelijking kan ik alleen maar YouTube checken en de verschillen zijn zo minimaal dat je het denk ik alleen maar hoort in een direct vergelijk of in een opname-situatie in een top-studio. Maar goed, dat is YouTube.... speelgevoel en live ervaring haal je niet van Youtube natuurlijk.

Maar ik zou never nooit geld uitgeven voor een echte Klon.... m’n Moski klinkt prima!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member

Standaard

Ik heb zelf zo'n Mosky Golden Horse en de J Rockett Archer. De J Rockett Archer is wel écht beter hoor. Maar die Mosky is ook heel nice! Klinkt gewoon goed. Maar die Archer is gewoon wel echt beter.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten