Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Even tussendoor.. hebben jullie die Klons gezien op MP voor 4 en 4,5K? Dat is ook helemaal doorgeslagen zeg...
ja echt he!? wtf
ik heb jarenlang deze op mn board gehad en nu vervangen voor een gravity: https://aionfx.com/project/refractor...nal-overdrive/
dat prijsverschil haha, denk dat het exact t zelfde klinkt wel
Geluidverschil is er wel, de vraag is of het zoveel geld waard is.. vraag/aanbod.. de wereld is raar soms 😅
Komt puur door die youtube!
Al die youtubers hypen die dingen helemaal de lucht in.
Voor veel dingen worden ze betaald natuurlijk al was de Klon al wat gehyped van tevoren maar youtube heeft het 20 keer erger gemaakt.
Vond de Klon trouwens 2 keer niks zonder een andere drive ervoor.
Pete Thorn, Josh van JHS, Music is win(vreselijke kerel), Rhett Shull, Die kerel van Thomann,... kan nog een uur doorgaan. zijn maar een paar voorbeelden die pedalen vreselijk hypen.
Hier kijk Pete zijn clickbait titel: https://www.youtube.com/watch?v=XxnQB1oIxNI
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
YT video's zijn een verdienmodel duh,
aan de commentaren zie je dat merendeel zich dat niet realiseert,
en net zoals bij religie en goede doelen, kritiek ligt heel gevoelig bij de believers,
zal de coming of age zijn, is vaak een pijnlijk proces.
Ja die music is win gast is een beetje irritant idd
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vrij kort door de bocht.. het zijn toch mensen die het er voor geven.. niemand dwingt ze 3k te bieden op een pedaaltje. Verdienen aan de Klon hypen doen ze enkel met views. Daarvan moetje er nogal wat hebben om een leuke cent te verdienen. Geld van Bill Finnegan krijgen ze niet hoor. Persoonlijk ben ik erg fan van een aantal youtubers, die toch maar weer mooie content maken zonder dat wij er voor hoeven te betalen... Wat vele missen naar mijn idee is dat je op zo'n filmpje niet echt hoort hoe het bij jou thuis of in de band gaat klinken.. maar och, daar komt iedereen uiteindelijk wel achter.
Favorieten/bladwijzers