Eens met Da Vinci, Francois is ok, en ook niet te beroerd om iets níet te verkopen als je een "probleem" op kunt lossen met de spullen die je al hebt, dat staat me heel erg aan.
Waren alle zaken maar zo. Er zijn andere zaken die ik best hoog heb zitten qua kennis, die tóch links of rechtsom gezwicht zijn voor de contracten en dealerschappen van de grote jongens, wat onafhankelijk advies niet altijd helemaal ten goede komt.
Tuurlijk, de schoorsteen bij de guitar factory zal ook moeten roken, maar dat is meer realisme dan oplichting

Qua werk aan gitaren weet ik het niet; een potmeter of jack solderen doe ik zelf, en als ik het zelf niet aandurf heb ik eigenlijk al heel lang wat andere adressen die ik dat ook gewoon toevertrouw, dus waarom switchen (en, hoe vaak heb je nou echt shit met een gitaar, ik niet zo vaak).

Zelf nog nooit een gitaar bij 'm gekocht (wel getest, en dan vervolgens te lang nagedacht en zo...je kent het wel...). Wel jammer, gun het 'm wel; zal nog wel een keer goedkomen. Ook leuk om zo'n winkel in de buurt te hebben.