Ik vind het een hele leuke zaak. Francois, de eigenaar, heeft heel lang op de gitaarafdeling gewerkt bij een muziekwinkel in Oss die volgens mij voornamelijk piano's deed. In de kelder hadden ze een bescheiden gitaarafdeling. Toen die zaak stopte is hij zelf zijn zaak gestart puur voor gitaren vanuit een ander pand in het centrum in Oss. Is nu een aantal jaar bezig daar en heeft wel een leuk assortiment in z'n winkel. Geen shop met meerdere testruimtes maar wel lekker ongedwongen sfeer om dingen uit te proberen.
Ik laat Francois al zo'n 20 jaar al het (afstel)werk aan mijn gitaren doen, altijd top. Destijds eigenlijk via mijn oud-gitaarleraar die 'm goed kent. Liet ik m'n gitaar daar achter en dan stond ie een week later daar weer klaar. Inmiddels ken ik 'm persoonlijk ook wel aardig en als ik iets nodig heb bestel ik eigenlijk altijd bij hem. Weer een goede reden om ff langs te gaan en wat gitaren van de muur te trekken![]()
Daarnaast is het gewoon fijn om iemand relatief in de buurt te hebben die je met vertrouwen aan je gitaren laat werken dus dat moet je ook wel ondersteunen vind ik.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers