Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: multiscale gitaren

Senior Member

Standaard

Ik heb hem! en gevonden op mijn manier(de enige juiste).
    Heb er een paar kunnen proberen bij Klundert.Zij zijn dealer van Ormsby een kleine Australische gitaarbouwer,met ook een goedkopere in Korea gebouwde 7 snarige multi-scale .Ze bouwen alles,dus ook deze in hele kleine oplages en gaan dan weer verder met een nieuw concept.Ik heb de Ormsby Futora Gtr7 run10 deep blue.De Futora hoort echt bij deze run 10.De volgende run zal weer een ander concept zijn.Hij is ook zeer goed bij cleane geluiden te gebruiken vanwege de veelzijdige elementen,met coilswitch.
    Ik zal proberen fotos ervan te nemen alhoewel ik een zeer slechte fotograaf ben en hiervoor alleen een smartphone heb.
    Dml ik heb gewoon principiele bezwaren tegen al dat bestel en retourverkeer.Vind je dat heel raar?

Senior Member

Standaard

Gefeliciteerd!
    Die ormsby gitaren zijn zeer ok!

Senior Member

Standaard

Gefeliciteerd!! Ormsby gitaren zien er tof uit, met name die zonder head stock.

Op jouw manier gevonden blijkt nu wel erg relatief. Thomann met tig verschillende merken en even zoveel modellen tegenover Klundert die alleen maar Ormsby heeft met een beperkte voorraad. Principes zijn helemaal prima maar dan snap ik je beginpost niet helemaal.
    In ieder geval heel veel speelplezier, maar dat gaat vast wel lukken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Op jouw manier gevonden blijkt nu wel erg relatief. Thomann met tig verschillende merken en even zoveel modellen tegenover Klundert die alleen maar Ormsby heeft met een beperkte voorraad. Principes zijn helemaal prima maar dan snap ik je beginpost niet helemaal.
    Ik wel, want Thomann kan weliswaar best een flinke voorraad hebben, maar ik zou niet zo snel 5 ormsby's en nog 5 andere gitaren bestellen (en afrekenen) om thuis uit te proberen om er dan 9 terug te sturen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten