Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 829 van 866 EersteEerste ... 329729779819827828829830831839 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.281 t/m 8.290 van 8652
    Senior Member

Standaard

Waarom hebben mini-bordjes toch altijd de neiging om steeds groter te worden?!?

Verhoging gemaakt voor de achterste pedalen, want het werd wel heel lastig om die aan te trappen. En een MXR mini powerbrick aangeschaft.... duur (bijna meer dan alle pedalen samen, haha!) maar werkt perfect.

Grappig detail: de witte ‘aan’ LED van de MXR was zó fel dat ik er rode nagellak van m’n vriendin op moest smeren om niet verblind te worden!

Alles past nog steeds in de kleine laptop tas!

Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member

Standaard

Ik zag ooit een keer een filmpje waar iemand van die paneeltjes had om de gaten tussen t board te vullen? weet iemand waar je zoiets haalt of hoe dat heet? zodat die mini pedaaltjes van mij tussen die 2 rijen er niet los liggen maar op klitteband vast zitten?

Verder wil ik eigenlijk ook een soort kastje voor de I/O zodat ik de jackplugs van mn pedalen zelf niet belast bij inpluggen uitpluggen. hoe heet zoiets ook alweer? kan dit ook voor de mains van mn truetone cs6?

ik weet t mannen, ik ben even lui vandaag, sorry..teveel andere dingen aan mn hoofd
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Grappig detail: de witte ‘aan’ LED van de MXR was zó fel dat ik er rode nagellak van m’n vriendin op moest smeren om niet verblind te worden!
    Je hebt nu al kleine witte 'dopjes' bij bax om op felle leds van je pedalen te zetten. Overal slaan ze een euro uit tegenwoordig XD
    Ik doe er altijd een stukje(of 2stukjes) papiertape over en snij dat mooi rondom af.
    Dan zie je toch de led nog.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    Je hebt nu al kleine witte 'dopjes' bij bax om op felle leds van je pedalen te zetten. Overal slaan ze een euro uit tegenwoordig XD
    Ik doe er altijd een stukje(of 2stukjes) papiertape over en snij dat mooi rondom af.
    Haha, echt? Die dopjes had ik nog niet gezien! Nagellak werkt ook goed, zie je de led ook nog steeds.

Senior Member

Standaard

Wat een mietengedrag is dit zeg! Leds moeten FEL zijn. Dat is COOL en daarnaast super handig als je overdag op een buitenfestival moet spelen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Verveling en ik kon het niet hebben dat de Direct Drive werkeloos lag te verstoffen, dus weer wat gepiemeld. De DOD Octoplus vind ik een erg leuk pedaal, maar gebruikte ik welgeteld één keer voor een solo ideetje en dat was het, dus die mocht er af (komt vast wel een keer weer terug). De Direct Drive heb ik nu zo kunnen afstellen dat ie klinkt als een tubescreamer over het "cleane" kanaal van de Splawn, maar dan zonder dat niet zo heel erg mooie soort van clean onder je gain, zoals een tubescreamer dat stand alone doet. De Direct Drive is niet heel erg dynamisch, maar dat vind ik voor low gain juist wel fijn, want vult de ruimtes wat meer op, zodat je minder hard hoeft te werken. De chorus heeft ook van plek gewisseld met de Wizard Leopard. Afijn, genoeg geluld, update nummer zoveel:

En nu nog een keer weer gewoon lekker op een cabinetje kunnen spelen. Ben dat thuis spelen op een zolderkamertje beu...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Wat een mietengedrag is dit zeg! Leds moeten FEL zijn. Dat is COOL en daarnaast super handig als je overdag op een buitenfestival moet spelen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    Haha soms zijn ze echt wel TE fel hoor. Vooral MXR kan er wat van. Je ziet gewoon je settings van je knoppen niet meer door de felle led.
    En hij heeft nagellak op de led van zijn powersupply gedaan dus dat moet je niet echt hard zien he
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Standaard

Die witte led dempers van Rockboard zijn best wel lelijk. Maar Rockboard heeft nu ook deze:
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member

Standaard

Haha soms zijn ze echt wel TE fel hoor. Vooral MXR kan er wat van. Je ziet gewoon je settings van je knoppen niet meer door de felle led.
    En hij heeft nagellak op de led van zijn powersupply gedaan dus dat moet je niet echt hard zien he
    Inderdaad! Echt té fel hoor! Die 2 keer per jaar dat ik buiten op een festival speel compenseren dat niet....

En nagellak.... de oplossing voor échte mannen! 😆😆

Senior Member

Standaard

Ik heb het meegemaakt op een podium hè. Ja en nog best hoog ook. Was bij m'n allereerste MXR pedaal, ik denk dat het de Micro Amp was. Wist ik veel... Ik keek dus even naar beneden hè. Ja, vol verblind! Zag natuurlijk niks meer, dus flikkerde zo van het podium af. Zes hechtingen en een herstelperiode van vijf week dat ik alleen maar in het donker mocht liggen, zo waren m'n ogen beschadigd van het felle licht. Is gelukkig allemaal weer goed gekomen, maar tegenwoordig tik ik alle ledjes in met een hamer.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten