En ook daar zit schot in. De score is inmiddels een gitarist, bassist en een drummer, plus ik natuurlijk. Alles ligt alleen helemaal op z'n gat nu, dus in januari maar weer 's kijken hoe het er dan voor staat. En op het moment dat dit speelde, kreeg ik ook een reactie van een bandje met leeftijds fossielen die o.a. erg into Alice In Chains zijn. Maar die zijn ook erg downtune metal gericht heb ik het idee (Crownbar werd genoemd), dus dat staat sowieso op plek twee, want dat downtunen heb ik niet zo'n trek meer in, hooguit een half stapje naar beneden. Kan ik nog 's boventonen horen, is ook wel 's fijn. Zeker met dit pedaal. Ik weet ook niet precies of dit nou een clean boost, of een transparante overdrive is. Kan beide lijkt het. Beetje het Klon idee, maar dan echt meer gericht op een versterker die al wat staat te oversturen een extra zetje te geven. Ben nu continu aan het switchen tussen een Maxon VOP9 en een Maxon OD808, naar gelang welke top ik gebruik. Met de Leopard zou het wel 's voor beide erg goed kunnen matchen.
Zag ook nog dit filmpje, waar ie als overdrive op een redelijk clean afgestelde JCM 800 2203 wordt gebruikt. Doet ie ook goed, zo lijkt 't:
Favorieten/bladwijzers