LP achtige gitaren: Vintage (merk), Richwood oude serie, Epiphone, Cort, Harley Benton, ESP LTD.
Amp: modelling amps als Fender Mustang I. Heb ik, moet je wel doorprikken naar een echte box met minimaal 1 echte 12 inch gitaarspeaker. Het interne speakertje is ruk. Fender heeft 3 miljoen van die amps verkocht en ondersteunt nu de software niet meer
Boss Katana. Ik heb de 100 watt head mk1. Moest er enorm aan wennen maar ik ga hem steeds meer waarderen. Verbazende dynamiek voor een modelling amp. Mogelijk zelfde bezwaar als de Fender: ondersteuning in de toekomst? Accessoires zoals de footswitch zijn duur.
2dehands Line 6 POD. Kost je 5 tientjes. heb je alle gitaargeluiden en effecten. Koptelefoon erop en spelen maar. Of doorprikken naar je bas amp.
Oude Marshall transistor amps. Ik heb een Lead 12 (45 euro). Is wel meer bluesrock dan metal maar wellicht met een pedaaltje ervoor. Ik prik hem wel meestal door naar mijn 2X12 box. Marshall Master Lead 30. Gaat niet kneiterhard maar klinkt prima. Wederom meer bluesrock/classic rock. Think AC/DC![]()

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers