Oorspronkelijk geplaatst door
DStout
Te Koop een in nieuwstaat verkerende MESA/BOOGIE MARK III, Blue Stripe, Simul Class 75/15W combo uit 1989, met Electrovoice EVM 12” Black Shadow speaker, Grafic EQ, Reverb, drie voetschakelaars voor lead/rhythm, rhythm 1/rhythm 2 en EQ/REV, twee orginele snoeren voor de voetschakelaars, orginele Mesa Boogie hoes, custom flight case op wielen, en alle orginele documentatie. Alleen de reverb tank ontbreekt, maar die kan zo worden aangesloten. De ontbrekende slider knob van de EQ is besteld bij Mesa Boogie.
Ik ben de eerste eigenaar en heb de Mark III in 1989 gekocht bij Servaas in Den Haag. De nieuwprijs was omgerekend naar nu ongeveer €3.800. Enige tijd geleden heeft de Mark III een uitvoerige servicebeurt gehad bij A-Design waarbij hij is voorzien van nieuwe pre- en poweramp buizen (4x6L6). Sindsdien is hij nauwelijks gebruikt. De Mark III is altijd bewaard en vervoerd in de flightcase en mede daardoor geheel onbeschadigd.
Ik verkoop de Mark III met pijn in mijn hart wegens de overstap op een Axe FX. De Mark III is een echt podiumbeest met drie schakelbare kanalen (clean, crunch en lead) die met de EVM speaker dynamisch, snoeihard en spatzuiver door de mix snijden. Helaas heb ik onvoldoende gelegenheid om hem te gebruiken. In de Class A 15W stand is hij overigens ook uitstekend thuis te gebruiken.
Eventueel te koop tegen meerprijs met een Axess Electronics CFX4 Control Function Switcher om via Midi de drie kanalen, EQ en reverb te schakelen.
Reageren via marktplaats werkt beter omdat ik niet altijd de notificaties van tapatalk ontvang.
https://link.marktplaats.nl/m1603747...ontent=app_ios
Favorieten/bladwijzers