Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2003
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    112

    Standaard

    Volgens mij staat er een bijnan identieke topic in Gitaar Algemeen. Maakt niet uit. Een kostbaarheden verzekering is de beste oplossing ook al omdat je gaat optreden met je spullen. Het kan, zoals iemand al aangaf, ook als een soort extra verzekering bij je inboedel verzekering maar dan is het alleen gedekt als er thuis iets mee gebeurt volgens mij.
    Ik heb zelf een kostbaarheden verzekering voor mijn spullen, maar dan krijg je wel alles vergoed (wat er ook gebeurt) dus diefstal, dronken op je eigen gitaar gaan zitten enz. Speciaal voor de Hendrix fans, het zelf in de fik steken van een gitaar wirdt natuurlijk niet vergoed maar dat is logisch (zoals J.Cruyff pleegt te zeggen)
    Ik ben niet labiel maar emotioneel flexibel

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 december 2002
    Locatie
    Wintelre
    Berichten
    164

    Standaard

    bedankt,

    Ik zal eens gaan praten met mijn verzekerings maatschappij

    groete

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard Verzekeringen muziek instrumenten

    Hi Guys!!!
    Om jullie allemaal uit de droom te helpen: er bestaat geen enkele verzekeringsmaatschapij die diefstal uit de auto ( het meest voorkomende soort diefstal) vergoedt.

  4. #14

    Standaard Re: Verzekeringen muziek instrumenten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic
    Hi Guys!!!
    Om jullie allemaal uit de droom te helpen: er bestaat geen enkele verzekeringsmaatschapij die diefstal uit de auto ( het meest voorkomende soort diefstal) vergoedt.
    Sterker nog er bestaat niet 1 goedkope verzekering die je spullen dekt bij b.v. een optreden omdat het dan al snel als professioneel wordt gezien en dat wordt dus NIET gedekt bij de goedkope verzekeringen.
    En je inboedel verzekering is alleen maar goed voor.......................................


    Idd je inboedel en dus wordt er niks gedekt zodra je het je huis uit neemt.
    IK HEB RECHT OP EEN BAN

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Mijn gitaarleraar zei dat er ook voor professioneel gebruik en kostbaarhedenverzekering was, hij betaalt daarvoor het dubbele van mij, maar deze hoefde je pas af te sluiten als je een bepaald bedrag verdeinde met optredens / bepaald aantal optredens had. Zal het anmiddag nog eens navragen hoe het zat.
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2002
    Locatie
    Delft
    Berichten
    3.845

    Standaard

    en wat is t geworden?


    en dan nog iets: de kostbaarhedenverzekering van de rabobank dekt geen lakschade.

    en dan nog iets: er wordt niet uitgekeerd als er sprake is van opzet of nalatigheid. en welke gek laat zn gitaar jatten? alleen als je m niet in de gaten houdt, en dat is al gauw nalatigheid. klinkt leuk, maar in de praktijk krijg je nog best wel problemen als je '58 les paul wordt gejat uit een kroeg...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top