Ik geloof dat uitgebalanceerd niet zo mijn ding is.Ik ben sowieso ook wel van een flink pak mids. In de vintage hot hoek om zo maar te zeggen. Die Crawler heeft ook in een tele gezeten, die nog veel pinniger is in z'n mids en ook daarin vond ik 'm erg tof. De Abraxas deed het alleen nog even wat beter in die gitaar. De laatste tijd zit ik sowieso wat meer in de brown sound hoek, met wat meer gain en dat doet die JB kennelijk toch wat beter. Iets meer grovere grit met wat meer sizzle in z'n hoog (mooi hè, dat gitaristentaaltje) en voldoende output om de versterker een schop voor z'n donder te geven. De Crawler is wat smoother cq netter, waarschijnlijk door het mid-laag. De JB is wat rauwer. Ik heb nog een Edwards Les Paul Custom staan, die flink aangepakt moet worden. Ik denk dat de Crawler daar in gaat. Maar het kan ook maar zo zijn dat ik de JB over een tijdje weer beu ben in de SG en toch de Crawler er weer in plaats. Je weet nooit!
![]()




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers