[QUOTE=Pepe;3468097]
het is meer een kwestie van dingen naar je hand zetten, er het beste van maken,[/QUOTE
Ik denk dat hier wijze woorden worden gesproken.
[QUOTE=Pepe;3468097]
het is meer een kwestie van dingen naar je hand zetten, er het beste van maken,[/QUOTE
Ik denk dat hier wijze woorden worden gesproken.
Heb er dus een paar classics 57 ingezet en vandaag getest. Klinkt prima. Ga die pu's ook in mijn LP zetten denk ik.
Je leest nogal eens slechte dingen over die pickups maar geen idee waar dat vandaan komt want het zijn echt prima pickups, very Gibson like, van jazz tot metal te gebruiken
Hier had uw advertentie kunnen staan
Als je er slechte dingen over leest ga je het er denk ik ook in horen ... Ik zal er nog eens op spelen en kijken hoe het nu klinkt :-)
GP is vrij snobistisch
au principe, hoe duurder en lastiger te krijgen, des te beter,
dat geldt vooral voor pickups, bruggen en pedals
nog een level hoger heb je de ubersnobs, die kicken juist weer op hele goedkope zooi die allang niet meer te krijgen is
dus die Boss maar wel uit dat jaar met die sticker of die rat met die transistor want anders is het kut
men heeft het er maar druk mee
Hier had uw advertentie kunnen staan
Nog mooier: als een beroemde topgitarist bepaalde gear gebruikt of erover gepist heeft is het helemaal het beste wat er op gitaar gebied te krijgen is.
Raar volkje, gitaristen😆
Bij bassisten en drummers heb ik het idee dat dat snobisme minder is, die boeien het minder naar mijn idee.
Favorieten/bladwijzers