
Oorspronkelijk geplaatst door
Orpheo
p90 in humbuckerformaat is imho bijna altijd een teleurstelling ten opzichte van écht goede p90's. Eigenlijk vind ik bijna alle p90's op de markt bedroevend. Saai, vlak, oninspirerend. Het kostte me 15 jaar om een pickupboer te vinden die wel goede p90's maakt, zelfs in humbuckerformaat, die echt fantastisch zijn.
AxesRUs.co.uk.
Zijn pickups zijn bizar, bizar goed. Zo strak gemaakt en die sounds....
Ik zou zeggen, zijn p90's in humbucker formaat doen precies wat je wilt, zijn Bourbon City PAF is ook geweldig.
Favorieten/bladwijzers