Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1700 van 1797 EersteEerste ... 70012001600165016901698169917001701170217101750 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.991 t/m 17.000 van 17961

Standaard

Ik had wel belangstelling voor die gitaar, maar er zijn te veel dingen die me achterdochtig maken. Dus geld bieden laat ik maar achterwege.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    maar ik stond, net zoals verkoper, ook niet bij de lopende band toen die gitaar eraf rolde.
    alles is mogelijk bij oude jappen, misschien waren toen de halzen met maple toets wel op maar hadden nog bakken vol met rosewood toets liggen, en de productie moet doorgaan dus hoppa dan die er maar op er werd niet altijd zo nauw gekeken wat dat aanging.
    ik heb mezelf geregeld verbaasd, net een thinline tele van sakai verkocht, maple hals met een gelamineerde maple toets, heb ze wel gehad met gelamineerde hals en normale maple toets en volledig gelamineerd dus inclusief toets.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    alles is mogelijk bij oude jappen, misschien waren toen de halzen met maple toets wel op maar hadden nog bakken vol met rosewood toets liggen, en de productie moet doorgaan dus hoppa dan die er maar op er werd niet altijd zo nauw gekeken wat dat aanging.
    ik heb mezelf geregeld verbaasd, net een thinline tele van sakai verkocht, maple hals met een gelamineerde maple toets, heb ze wel gehad met gelamineerde hals en normale maple toets en volledig gelamineerd dus inclusief toets.
    Hetzelfde model werd gemaakt maple hals maar ook met rosewood hals; is ook terug te vinden in de catalogus.

Senior Member

Standaard

Fender is inderdaad, in die tijd mix & match wegens overgang naar andere eigenaar maar bij Japanners werk dat toch anders.
    ik geloof dat elke model met rosewood neck geleverd werd maar bij mijn weten is er geen 62 reissue (is Fender) want Tokai gebruikte enkel de 60's nomenclatuur maar het gaat mij om de 2tone body voor een 60's.
    Maar met dit soort dingen is try to find another one altijd een goed idee en hoewel niet waterdicht kan je bijna voor alles wat meer dan een handvol exemplaren betreft wel iets vinden op het www.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 29 december 2019 om 03:24

Senior Member

Standaard

Weet er verder weinig van maar zo'n dikke zwarte rand maakt me altijd benauwd, je weet nooit wat er onder zit.

Senior Member

Standaard

WTF:

http://link.marktplaats.nl/m14975107...ontent=app_ios

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Gave advertentie ! Is toch hilarisch als je deze koopt voor 50 euro en het is een ts 808 uit 1978 ? 😁

Standaard

Het is een verassend pedaal...iets in mij zegt dat hij een beetje stroom lekt. Een beetje veel stroom....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Gave advertentie ! Is toch hilarisch als je deze koopt voor 50 euro en het is een ts 808 uit 1978 ? ��
    Als je ooit een echt 808 gezien zou hebben zou je deze onzin niet uitkramen

Senior Member

Standaard

Sarcasme, Ben. Ik weet ook wel dat die info niet klopt. Ouwe zuurpruim 😉
    En je post zit ook vol spelfouten.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten