Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 4122

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Jep, is helemaal niks. Slecht op stemming te krijgen, uitstekende frets, schelle pickups waar m’n tanden bijna van uit m’n bek vielen. Was trouwens een Strat model. Horror...
    Ik herken dit niet geheel.
    Als je het mij vraagt ligt het een beetje aan waar je het mee vergelijkt.
    Ik heb een aantal HB gitaren en bassen bespeeld, en de meesten waren qua bespeelbaarheid echt niet beroerd.
    Sterker nog, ik zou liever een HB van rond de €130,- kopen dan een van de Epiphone flattop LP modellen van rond die prijs (als je het over een beroerde gitaar hebt...die epi is er een!).
    Van de bassen heb ik de HB PB-50, JB-20 en de B-450 bespeeld.
    Die eerste twee waren "ok"; niet zo gek qua bespeelbaarheid, en die B-450 was gewoon écht heel goed; deed eigenlijk niet onder voor mijn eigen MTD bas (ca €1000,-) en dan hebben we het over een bas van €150,-.

Van de gitaren heb ik zo'n ST-20 weleens bespeeld, en die zou ik 1000x liever hebben dan bovengenoemde Epiphone (die overigens niet exemplarisch zo was...).
    Ik zou mijn MM's er niet voor weg doen, dat dan weer niet.
    Dat zijn trouwens klotegitaren, die MM's van me. Soms denk ik ik doe er 1 of 2 weg, en dan leg ik er eens nieuwe snaren op, want met die oude verrotte snaren kun je ze niet met goed fatsoen op MP zetten, en dan elke keer houd ik ze toch maar

Trouwens ook eens eoa fanned fred HB vast gehad (niet op gespeeld), die zag er heel goed uit! Maar volgens mij was die ook >€500,- en daarmee HB masterbuilt of zo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Lekker spelen jongens niet geilen op gear
    Ja maar.....en dit topic dan?

Ik moet eigenlijk nog een gitaar voor een status quo sound hebben.....tele dus, ook GAS voor, maar ik probeer het te bedwingen
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 27 december 2019 om 20:36

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten