Vin ut wel leuk al die gitaren in dit topic en zo maar beste leute kunnen jullie voortaan ook wat info geven over de bankstellen en of andere meubelstukken waarop de beestjes tentoongesteld worden .?
Vin ut wel leuk al die gitaren in dit topic en zo maar beste leute kunnen jullie voortaan ook wat info geven over de bankstellen en of andere meubelstukken waarop de beestjes tentoongesteld worden .?
Mooie set Chew; kan 't er wel op.
Oef, die Avri en blonde ES. Serieus lekker!
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Voor mij andersom, dat surf green is een beetje ToysRus in een stilleven.
De Guild is leuk, wat voor size is dat? Als mensen maar 1 akoestische gitaar hebben zijn dat meestal dreadnoughts.
om model is da
hier nog leuk filmpje an andertons over dat onderwerp https://www.youtube.com/watch?v=WlmWzvWEKKk
De guild is parlor sized. Groot fan van Nick Drake maar een M-20 was net even buiten mijn price-range. De vintage prijzen van een M-20 vind ik overigens veel te hoogvoor wat je krijgt. In de verre toekomst staat de reissue M-20 op mijn wenslijstje (of een Martin OM-18 shade).
Ja, Nick Drake, fijne muziek. Ik hou ook wel van de single/double O maar mis soms de 14de fret bij fingerpicking.
Paar jaar geleden deed ik een rondje Plug/Sacksioni/Dijkman/Mueller enz enz om een parlour te scoren. De fijnste gitaar van de dag was, voor mij, een Martin uit 1973 maar buiten budget vond ik. Ik heb toen een Gibson 00 gekocht en it served me well maar die Martin had ik gewoon moeten kopen want zo'n gitaar gaat je leven lang mee.
Dus ja, als je de poen hebt, ga voor een oude Nick Drake Guild, of heb de poen niet en eet 3 maanden noedels maar zo denk ik er over.
M120 is de Newark voor een M20 dacht ik..?
Vroeger was de toekomst beter.
Favorieten/bladwijzers