Typisch.... hij zet een prijs neer van € 1.200, maar je kunt bieden vanaf € 1.000.
Hij twijfelt dus zelf over de vraagprijs, lijkt mij.
Typisch.... hij zet een prijs neer van € 1.200, maar je kunt bieden vanaf € 1.000.
Hij twijfelt dus zelf over de vraagprijs, lijkt mij.
Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa
De laatste tijd moet je zeer goed opletten met oplichting. 2de hands loopt ervan over ( dus marktplaats zal niet anders zijn ) Vraag alvast zijn tel. nr. Als hij deze niet wil geven, dan weet je al hoe laat het is. Hij moet normaal gezien ook een factuur kunnen voorleggen van de aanpassing van zijn gitaar + van de gebruikte materialen. Als ze volledig Hand built is, dan moet hij hier zeker een factuur van hebben.
Communicatie in het Egels daar waarschuwen ze je op elke site voor dus....opletten!!
Laatst gewijzigd door Useless; 11 november 2019 om 12:59
Wat een raar topic
of de gitaar te duur is bepaal je zelf
verder is het wat de verkoper zegt dat het is
meer valt er niet over te zeggen
Hier had uw advertentie kunnen staan
Je kunt alleen zien dat de nek Mexicaans is
Over de body word ik niet veel wijzer
Zijn tel nummer staat bij de adv
Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa
Ik dacht de body al te herkennen als zijnde RR maar om dat zeker te weten vraag je het RR zelf.
Althans, dat zou ik doen. Lijkt me sneller op te schieten dan hier die vraag droppen.
Een andere vraag zou zijn
waarom een mex neck op een RR body
krijg je een verhaal, dan heb je wat
maar hoe de vork in de steel zit
ik ben met de post van Gray
teveel voor dit allegaartje
Laatst gewijzigd door Pepe; 11 november 2019 om 14:13
Hier had uw advertentie kunnen staan
Favorieten/bladwijzers