wat zijn nu goede en betaalbare El34 buizen. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Dezelfde vraag voor de 12ax7 buisjes?
wat zijn nu goede en betaalbare El34 buizen. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Dezelfde vraag voor de 12ax7 buisjes?
Met JJ is volgens mij weinig mis.
Persoonlijk gebruik ik idd graag JJ's
My Róisín Dubh is my one and only true love
En dan de E34L want die hebben iets meer punch en bottom end.
JJs zijn superdegelijke buizen en betaalbaar. Heb ze zelf ook in mn amp. Nooit problemen mee.
Svetlana Winged C, als je ze kunt vinden.
Zo moeilijk zijn die Svetlana's toch niet te vinden? Alleen wel duur.
Ik ben ook voor JJ, maar dan wel KT77's. Zijn één-op-één te vervangen met EL34's. Net iets smoother en iets meer punch.
Ik heb Svetlana's gehad. Die doen wonderen in een wat donkerder klinkende amp, met presente mids en afgerond tophoog. JJ's hebben imho meer fundament.
Svetlana en Winged C zijn tegenwoordig gescheiden entiteiten: Since 2001, New Sensor Corp. has been holding the rights for the Svetlana vacuum tube brand for the US and Canada.[6][7] The New Sensor tubes are actually manufactured at the Xpo-pul factory (former Reflektor plant) in Saratov. Tubes manufactured by Svetlana in Saint Petersburg still bear the "winged С" (cyrillic S) logo (see the image below) but no longer the name Svetlana.
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Favorieten/bladwijzers