Ik zie zo geen goede manier om die equalizer in het signaalpad te krijgen.
Ik zie zo geen goede manier om die equalizer in het signaalpad te krijgen.
De EQ tussen de mixer en speakers heeft geen zin ?
Hebben we al geprobeerd. En hebben goede mics nu.
Kan ik het plaatsen tussen de 2 mixers ? Zona hoe precies
Het is niet bepaald een uitgedacht setje hè. Kun je niet het spul verkopen en een simpele mixer met powered speakers kopen?
Kan ik niet mijn studio master alsain mixer blijven gebruiken en de Alecto mixer als amp?
Dan zou de EQ in de Six of send/return kunnen van de studiomaster ?
Ja, dat kun je doen, het zal wel werken.
Ik zou de moeite niet nemen, want of het geluid er beter van wordt is een heel ander verhaal. Meestal geldt: hoe minder in je signaalpad, hoe beter het is, ieder apparaat kan een bron van ruis, brom of andere storingen zijn. Ook komen de extra kabels en kabelaansluitingen de kwaliteit van je signaal niet te goede.
Lees bijvoorbeeld ook eens https://www.popschoolmaastricht.nl/c...mengpaneel.php
"In God we trust, all others pay cash."
Het gaat ons er om dat we meer volume krijgen en minder feedback. We hebben een eigen gesloten repetitie ruimte. We hebben meerdere opstellingen geprobeerd en meerdere mics(mics altijd van microfoon af). De mics die we nu hebben bevallen ons het best. Wij gebruiken alleen supercardioïde microfoons. (1x SE V7, 2x AKG D5)
We hebben al gewisseld van monitoren maar geen succes. We hebben nu dus een Alecto PAS210 setje besteld om dit te proberen i.p.v monitoren en een FBQ1502(had ik al) om feedback te verminderen waar nodig.
Ik weet nog niet hoe het gaat met alleen de Alecto set, maar wil graag meerdere opties hebben waar ik gelijk mee aan de slag kan mocht het niet werken.(uitsluiten)
Ik heb mij nog niet veel verdiept in het p.a system werk, vandaar dat ik hier om hulp vraag.
Meer volume.. minder feedback, goed zang geluid(geen zang uit blik)
Favorieten/bladwijzers