Thanks!!![]()
En alweer een wijziging: Barber Tone Press eraf en Diamond compressor er op:
Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
waarom 2 compressors?
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
De diamond gebruik ik als boost. En ik twijfel continu tussen beide compressors, beiden zijn geweldig maar klinken anders. Het klopt dat de Diamond comp “mojo” toevoegt.
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Nog wat pics nadat snoeren wat beter zijn weggewerkt:
Blijven bij jullie de pedalen altijd goed zitten met klittenband? Ik heb nog weleens dat ik na het openen van mijn pedalcase een zooitje pedalen bovenop elkaar vind
Wat dat betreft was mijn houten plankje wel fijner, alles met fietskettingschakels....
Bij mij muurvast! Als ze er langere tijd op hebben gestaan moet ik wel eens wrikken met een schroevendraaier!
Hmm, dan zal ik mijn plank eens goed ontvetten of zo.
Ik heb meer last van de lijmlaag die loslaat van het board dan dat de klittenband uit elkaar gaat.
Duo Tec bij Conrad. Deze prijs is voor 5 meter. Plakt als de ziekte en je hebt er weinig van nodig. Pedalen moet je idd los wrikken.
Favorieten/bladwijzers