Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 219

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Het is jammer dat het zo'n grote afstand is van brug naar element, anders was het misschien en idee geweest om van brug naar element een sleuf te frezen en daar een stuk hout in pas te maken, dan heb je geen "dwarslijn" als zicht; dan zou je nu vanaf het kanaal een sleufje kunnen frezen naar de pickup.

Maar geen idee hoe mooi dit zou worden voor zo'n lang stuk. Iemand ervaring?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Het is jammer dat het zo'n grote afstand is van brug naar element, anders was het misschien en idee geweest om van brug naar element een sleuf te frezen en daar een stuk hout in pas te maken, dan heb je geen "dwarslijn" als zicht; dan zou je nu vanaf het kanaal een sleufje kunnen frezen naar de pickup.

Maar geen idee hoe mooi dit zou worden voor zo'n lang stuk. Iemand ervaring?
    Dat is een hele interessante optie ! Als ik een brede strook uitfrees tussen brug en pickup hole en die met een strook abachi (of twee stroken; hangt af van hoeveel hout ik nog heb) opvul. Dat is alleen veel werk ... maar zo wordt het wel het mooist denk ik.

Bedankt voor de tip !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Ach, wat zonde. Overigens zou ik als noob juist voor de slagplaat gaan.
    We willen nog steeds de Dusty Hill stijl houden. En ik laat me door een foutje niet uit het veld slaan hoor; het is mijn eerste houten body, en ik werk nog niet zo lang met hout; ik leer iedere dag iets nieuws bij.
    Laatst gewijzigd door The Crash Cowboy; 5 mei 2019 om 22:43

Senior Member

Standaard

Zo zou het kunnen ! Een strook uitfrezen tussen brug en pickup, en die opvullen met een nieuwe strook abachi. Dit bedoel jij toch, D3nnis ? Even kijken of ik één strook wil, of twee gebookmatchte.

Laatst gewijzigd door The Crash Cowboy; 6 mei 2019 om 00:42

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten