Meestal gaat het goed als ik iets bestel bij Aliexpress, maar juist nu duurt het al een maand voordat mijn pickup-rings worden afgeleverd... Het geduld wordt aardig op de proef gesteld, want zonder deze ringen kan ik niet verder. Zoiets dus:

Punt is namelijk dat mijn model strat geen pickguard aan de voorkant heeft, en dat de pickups dus direct op het hout gemonteerd moeten worden. Dat zou ik kunnen doen, ware het niet dat het dan lastiger wordt om ze in hoogte te verstellen. Dus zo'n ring biedt dan soelaas. Stad en land afgezocht naar transparante versie, want ik wil zo min mogelijk zichtbare hardware aan de voorkant. En de meeste van die ringen zijn ook nog eens van metaal, en dat lijkt me ook niet echt slim zo vlakbij de spoelen. Geduld dus, en hopelijk komt de zending binnenkort eindelijk aan.
Ondertussen bezig gegaan met het zagen van de deksels voor de holtes (cavities) aan de achterkant. Want ook die waren niet standaard. Gekozen voor rood perspex (3 mm dik), in plaats van het standaard zwarte materiaal. Het aardige is dat je er nog een beetje doorheen kunt kijken, dus dan zie je de electronica. Niet dat dat iets uitmaakt, maar het is weer eens wat anders nietwaar? En het past goed bij de rest van de print.