Ieder z'n ding hoor, maar dit is echt spijkers op laag water zoeken. Er zitten idd best wat knopjes op een kemper maar als ik een gemiddelde buizenversterker setup met pedal board en deel voor de Amp en deel in de loop met buffers en voedingen ga beoordelen kom ik ook heel wat knopjes en dingetjes tegen en dat zijn setups die vaak ook door de jaren heen zijn samengesteld om te komen waar men wilde. Het is maar net waar je je in verdiept om mee te leren werken. Als kemper gebruiker komend van een buizenversterker met 4 pedalen ben ik het omslagpunt van simpelheid mijlen ver voorbij in het voordeel van de Kemper en op gebied van instellen, opbouwen/afbreken en soundchecken.
Beschikking over 'al die amps' om 'je eigen sound' te kunnen maken is ook een non-argument. Als 'je eigen sound' nu in 'al die amps' zit zou dat betekenen dat je nu al met 'al die amps' optreedt anders heb je even goed niet 'je eigen sound' ter beschikking.
En als de hoeveelheid aanbiedingen op MP maatgevend is moet je eens op buizenversterker zoeken, die staan er nog veel meer op dan de drie Kempers op dit moment
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers