Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 66

Threaded View

Standaard

even terzijde.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Nee, waar het om gaat is dat ik geen speaker ben tegengekomen die 2200 watt aankan, dus moeten er meerdere speakers in zitten.

Bovendien ken ik heel wat goede poweramps, maar voor 499 euro kan ik er niet eens zelf een bouwen van 2200 watt.

Dus vraag ik me af hoe ze het kunnen doen voor die prijs, snappie?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Er zijn speakers die 2200 watt kunnen hebben, maar je hebt een punt dat dit geen 15 inch speakers zijn. Maar.... het kan ook heel goed zijn dat de versterker wat overdreven is. Uiteindelijk gaat het over de SPL die er geleverd wordt.
    selenium 15 inch SWS1100 's zijn gebouwd voor (RMS) 1100 echte watts en vragen om een versterker "Musical Program" 2,200 watt.
    http://www.jblpro.com/www/products/s...0#.XCizKGeWx9A
    rendement lijkt laag ( SPL 1W @ 1m (dB) 95 maar dat is bij een Frequency Resp. @ -10dB (Hz) beginnende bij 35Hz )
    ik heb er een digitale eindversterker op staan van 1600watt RMS per kant. (dubbelgebrugde vierkanaals digitale versterker) En dat geeft geen problemen. (bandpass kast)
    kan uit eigen installatie zeggen dat ze erg fijn klinken. En ik heb daarmee een PA voor de band die werkelijk goedklinkend doorloopt tot 40 Hz.
    Laatst gewijzigd door showband; 30 december 2018 om 13:06
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten