Als sucker voor blauwe relic strats met donkere toets vind ik dit wel een aardig apparaat.
Iemand die wat zinnigs kan zeggen over die Voodoo pups, ik ken ze niet.
https://www.rjvguitars.com/product/2...oodoo-pick-ups
Als sucker voor blauwe relic strats met donkere toets vind ik dit wel een aardig apparaat.
Iemand die wat zinnigs kan zeggen over die Voodoo pups, ik ken ze niet.
https://www.rjvguitars.com/product/2...oodoo-pick-ups
Gave Strat. Heb zelf een witte relic strat gehad.
De voodoo pick-ups zijn vergelijkbaar met Fender cs69ers. Heerlijke pick-ups als je van klassieke strat sounds, zoals Hendrix, srv.
Weet je er precies in zit? Peter Florance maakt zes types stratpickups. Ik ken ze niet, maar schijnen een goede reputatie te hebben.
https://www.peterflorance.com/strat
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Mijn Stratjes.
2016 Dave Murray signature
1988 American Standard
Nice. Ik hou van beide modelletjes. Toevallig heb jij net de twee kleuren uitgezocht die ik het minst aantrekkelijk vind voor strats, maar dat mag jouw pret niet drukken. Is een persoonlijk dingetje, dus wat kan jou het rotten?
Maar nogmaals, mooi setje!
En welkom op het forum. We kunnen vers bloed gebruiken.![]()
Het is leuk meegenomen dat ik ze mooi vind ja
Maar is geen bewuste keuze...die Dave Murray is er enkel in deze kleur. Bij die 88er, ik wilde zo'n American Standard, keuze (bij de winkel waar ik em gekocht heb) was een sunburst met palissander toets of een rode met esdoorn hals uit 1 stuk, dus werd het rood.
Ik vond het vroeger geen porem, een rode gitaar. Inmiddels vind ik een strat in Fiesta- of Dakotared heel goed te pruimen.
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Gek is dat hè? Er zijn heel veel kleuren die ik spuuglelijk vond, zoals Sherwood Green. Nu zou ik een moord doen voor een tele of strat in Sherwood Green. Vroeger als puber (heeeeeeel lang geleden) vond ik een tortoise slagplaatje kotslelijk. Nu pleur ik het liefst bijna overal een tortoise slagplaat op. Candy Apple Red vond ik ook lelijk, maar leg er een tortoise slagplaatje op en ik geniet me kapot. Sunburst vond ik ooit supermooi. Nu heb ik andere voorkeuren.
Ik heb ooit bijna een echte 62'er Stratocaster gekocht. Eén van de dingetjes die mij tegenhield was het feit dat de plank een refinish had in Fiesta Red. Wel heel fraai op natuurlijke wijze gerelict. Nu nog steeds spijt van dat ik het niet heb gedaan. In alle eerlijkheid, slechts het hout, het halsplaatje en de slagplaat was origineel. De rest was allemaal vervangen. Ik heb een half uur staan twijfelen (ik kon 'm ruilen tegen een paar jaar oude American Standard met iemand die de gitaar een uur eerder gekocht had voor 900 gulden). En nét op het moment dat ik dacht 'ik moet dit gewoon doen', zei de man dat ie er toch maar van af zag. Ach ja, zo is het leven.![]()
Als we het toch over strats hebben, hier eentje van mijn Maybach:
![]()
Favorieten/bladwijzers