Bijvoorbeeld?
Bijvoorbeeld?
Oorspronkelijk geplaatst door Sicky61
http://www.izzy-stradlin.com/
Ik vind Izzy Stradlin & the JuJu Hounds een erg goed album, staan echt een paar hele goede nummers op.
Thnx, weer iets voor mn cd-collectie.
Slash speelt toch ook in Slash's snakepit?
of is dat voor velvet revolver geweest?
Snakepit was een bandje van Slash, maar das ook alweer voorbij. Was wel een erg leuk bandje, heb ik nog een keer live gezien, rockte lekker.
idd, heb er een aantal nummers van.
vooral life's a sweet drug rocked hard![]()
erg vet idd.
Slash rockt echt maarre.
Heb filmpje van hem gedownload van kazaa waar hij samen met zakk wylde speelt.
Zit hij een beetje aan een orange amp te knoeien>je zou maar net je marshall signiture amp hebben.
Wat boeit dat dan? Slash is toch ook maar een mens. Hij mag toch zeker wel een beetje expirementeren?
Ja idd.Oorspronkelijk geplaatst door Bigfoot414
Slash is zo'n beetje de reden geweest waarom ik wilde leren gitaarspelen (daar moet ik overigens wel nog mee beginnen maarja, ik moet eerst een gitaarleraar zien te vinden), zijn gitaarsolo's zijn helemaal te gek.
Enne, ja hij mag dan wel een beetje lelijk zijn, maar dat neemt niet weg dat hij een van de coolste en beste gitaarspelers ooit is:
![]()
Ja idd.Oorspronkelijk geplaatst door Bigfoot414
Slash is zo'n beetje de reden geweest waarom ik wilde leren gitaarspelen (daar moet ik overigens wel nog mee beginnen maarja, ik moet eerst een gitaarleraar zien te vinden), zijn gitaarsolo's zijn helemaal te gek.
Enne, ja hij mag dan wel een beetje lelijk zijn, maar dat neemt niet weg dat hij een van de coolste en beste gitaarspelers ooit is:
![]()
Favorieten/bladwijzers