Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 56 van 56

Discussie: volume schuif...?

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2004
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.523

    Standaard

    als je je distortion uit je amp haalt krijg je altijd vervorming als je het volume lager zet omdat de input in de amp minder groot is en die dus ook anders reageert, als je clean speelt zou hij cleaner worden of bijna onveranderd blijven, oplossing kan zijn om je distortion uit een pedaaltje te halen

    maar zoals meerdere buizenampbezitters haal ik liever de distortion uit mijn amp zodat ik juist gebruik kan maken van het 'opcleanen'
    *SiC Handbuilt Effects & Amps*
    also visit http://filters.muziq.be/ for info on (allmost) every effect on the planet!

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mbakker75
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartL
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartL
    Hoe dan ook. Als je de volume-pot / -schuif van de gitaar zachter zet, klinkt het toch klote...doe dus geen moeite, zou ik zeggen.

    bullshit.
    koop eens goeie gear.


    Zijn er echt mensen die tijdens het spelen (in de band) een hun volume knop gaan draaien? OMFG
    ja
    Juist, daar was ik dus al achter.
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  3. #53

    Standaard

    Ow ja enne... Mavericks schoppen kont!!! :P Neej maar serieus, mijn eerste en enige elektrische gitaar is een Maverick en die liggende pots zijn zoooooooooo fijn, een normaal potje is echt niks in verhouding, je moet echt je hand optillen enzo, met deze sjees ik gewoon door!

  4. #54

    Standaard

    Ow ja enne... Mavericks schoppen kont!!! :P Neej maar serieus, mijn eerste en enige elektrische gitaar is een Maverick en die liggende pots zijn zoooooooooo fijn, een normaal potje is echt niks in verhouding, je moet echt je hand optillen enzo, met deze sjees ik gewoon door!

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    foto's?

    edit: laat maar, gegoogeld en dat ziet er wel vet uit!
    Champagne Barbecue


    Handtekening laatst gewijzigd op 21 Februari 2007

  6. #56
    pandjesbaas
    Geregistreerd
    12 januari 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amon
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vexx
    met een schuif wordt dat moeilijk omdat hij verder weg zit van de snaren.
    ik zat zelf te denken aan een schuif niet groter dan 3 a 4cm. horizontaal (dus paralel aan de snaren) waardoor je niet onder het spelen perongeluk de regelaar naar beneden of naar boven schuift en dan op een afstand van 3 cm onder de lage e-snaar, aan de kant van de trem
    Als geluidstech kom ik weleens van die korte schuiffies tegen op rack-spullen. Man, wattun ramp!
    Millimetergepielvoor de goeie instelling...dat wil je echt niet op je gitaar.
    Een draaiknop is dan veel accurater. Kwestie van ergonomie, denk ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top