Ik vind idd de connectivity van die Headrush interessant. Veel interessanter dan die Mooers iig.
FX-loop, MIDI in en out, USB (24-bit 96kHz). Lekker hoor. Goed gezien van die lui dat daar behoefte aan is.
Ik vind idd de connectivity van die Headrush interessant. Veel interessanter dan die Mooers iig.
FX-loop, MIDI in en out, USB (24-bit 96kHz). Lekker hoor. Goed gezien van die lui dat daar behoefte aan is.
Laatst gewijzigd door telecastermaster; 4 oktober 2018 om 15:59
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
En ze zijn niet de enige, want tadaa... ineens is daar ook Line6 met een HX stomp; alle sounds uit de Helix in een mini doosje (dus niet alleen de FX dit keer). Interface ziet er wel vrij prehistorisch uit vergeleken met de Gigboard.
Overdriven is ook een vak.
Eigenlijk zou je ook kunnen stellen dat dat (grote) touchscreen van de Gigboard prehistorisch is, iedereen edit tegenwoordig toch met zijn smartphone, tablet of laptop, al dan niet met draadloze verbinding? Hopeloos ouderwets, zo'n groot touchscreen.
Ik denk niet dat die preset daarvoor gemaakt is maar die vervormde akkoorden klinken wel erg crappy met dat vervormde geluid op 4.20. Dat leadwerk op 5.37 klinkt wel weer lekker.
Laatst gewijzigd door Brad; 9 oktober 2018 om 13:44
Eerlijk gezegd vind ik de gehele video absoluut niets qua klank , echt bah, bweirk, ....
Maar ik hou dan ook meer van blues en 60 jangle...😉. Van deze klankbrijen - zoemende wespentoestanden- word ik dus echt niet blij.
Grappig altijd, idd je mag ook zonder enige muzikale achievements van betekenis je mening geven hoor, maar grappig is t wel. Tone is subjectief, en nee, de meerderheid bepaalt niet maar zeggen dat Ola geen tone heeft is een beetje.... grappig
Ik bedoel t niet eens zo extgreem lullig als t wellicht overkomt Erik. Als je wil weer vechten spreken we wel weer af, maar neem t niet te heffie oke?
Hm.. TONEZZZZ en smaak zijn wel 2 verschillende dingen. Dat wespennest hoeft van mij ook niet, maar Ola is wel iemand die uit een natte schoenendoos nog een dikke metalsound beukt.
Favorieten/bladwijzers