Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
cool pmmmetje van Drs, master,creatief met bronnen , crisis/hypotheek deskundige, en natuur boven den naat tuurlijk geniaal gitarist
wie ben ik dan om niet te delen ?

btw
fu heeft mijn iq gemeten
ik heb een iq van 80
Ik haal de bewuste post even hier heen om duidelijk te maken waar dit topic door is gestart.

Wie zet hier nou de ongezellige toon?

Ik heb er op gereageerd dat een PM openbaar maken niet netjes is, maar tegelijkertijd begrijp ik wel waarom ons gitaarkind dat heeft gedaan, waarmee ik het niet goedkeur.

En dan komt er een topic met een dreigende toon, ik heb er drie nachten niet van kunnen slapen en sidder nog steeds van angst.

Ik raadde meteen aan om gewoon uit te loggen en op te zouten, maar nee, onze doorluchtige hoogheid zal en moet zijn zin krijgen, desnoods met de totale Nederlandse rechterlijke macht.

Ik heb de pistolen onder mijn kussen en de Kalashnikov ligt naast mijn bed, want stel je eens voor dat zijne hoogheid persoonlijk zijn gram komt halen, dan moet ik toch mijn voorzorgen nemen nietwaar?

Ik heb meermalen gezegd dat je altijd jezelf moet afvragen wat jij beter had moeten doen, heb ik geleerd van mijn vrouw, die helaas niet meer leeft, maar een IQ had van 152, om even in de sfeer van de gewraakte PM te blijven.

Zij heeft mij geleerd dat je nooit mag oordelen, een mening over iemand vormen is okay, maar een oordeel kan en mag niet.

Misschien is het handig als onze hoogheid dit topic nog even in zijn geheel doorleest, er goed over nadenkt en dan zijn conclusies trekt, want fouten maakt iedereen hoor, niets bijzonders.

Ik ga met de hond naar het bos, is veel leuker dan dit.