Gas voor een oude Telecaster, begin '70's ofzo.
Gas voor een oude Telecaster, begin '70's ofzo.
Grappig. Heb heel ernstig gas voor zo'n butterscotch Bruce Springsteen exemplaar.... al een tijdje terwijl ik momenteel alleen op een LP met humbuckers speel.
Gepost met Tapaworst
147-c Guitars
Kom wel leuk spul tegen op Reverb.
Toch... beetje huiverig, blijft om stevige bedragen gaan, en 't is lullig om 't je te doen laten opsturen.
Staat een redelijk geprijsde '78'er te koop in Barcelona; voor het verschil in NL zou je er voor op en neer vliegen.
Scheelt om en nabij 600 pleurie.
En dan bedenk je meteen; ding staat al 9 maanden online, Barcelona is hetzelfde continent... zal wel iets niet fris mee zijn.
En zo doe je waarschijnlijk nooit goede zaken.![]()
Wilde laatst nog in NL een amp voor back up aanschaffen op Reverb, 2 x vraagprijs geboden, nooit iets van gehoord..
Nog steeds een goeie attenuator met speakersimulatie. En een T-Rex Road Case-Major, mede omdat ie nu ineens veel goedkoper is. En een Phase 90/95, al dan niet EVH. Iets met script in ieder geval. Lelijk, dat niet te onderdrukken gevoel waarvan je zeker weet dat het tot een aanschaf komt.
Ja, dat probleem heb ik ook een beetje met die Phase9huppelepup varianten. Het zijn er zoveel... Na enig inlezen kom ik denk ik wel op één van de script varianten uit, maar dan is er weer verschil tussen de echte script, zonder ledje en de script met ledje...Die Phase95 kwam ik een beetje op uit na het zien van een Thorn filmpje en ik weet dat hij EVH fan is en zo ook de Phase90 Script en de EVH versie heeft gebruikt. Staat nu nog een Maxon Phaser PT999 op m'n bordje en ik heb een tijdje een Lovepedal Picklevibe gebruikt. Ik vind ze allebei goed, maar de Maxon is wat te subtiel, meer richting Phase45 en de Picklevibe eigenlijk niet echt een phaser.
Haha...hoe herkenbaar.
Ik heb nooit een phaser op mijn pedalboard gehad maar in mijn rack gebruik ik hem met enige regelmaat.
Hele verhalen op internet hoe anders die EVH klinkt tov de gewone block phase 90, maar ik hoor op youtube maar weinig verschil.
In filmpjes waarbij ik het beeld niet bekijk neig ik voor langzame settings naar de '74 script, maar voor snellere settings weer niet.
Bovendien, geen led en geen 9v aansluiting...dat geklooi moet ik niet.
En dan lijken de fullsize varianten wat vetter te klinken dan de mini...of dat komt doordat de fullsize varianten minder hoog doorlaten door impedantieblabla, geen idee.
Favorieten/bladwijzers