Ik mag hier niks over zeggen. Maar laat ik 't zo zeggen... Je maakt een onderscheid dat er niet is.
Ik mag hier niks over zeggen. Maar laat ik 't zo zeggen... Je maakt een onderscheid dat er niet is.
De waarheid zit iets complexer in elkaar dan ook op die site wordt weergegeven. Ik kan wel zeggen... Aristides is een wereld van verschil naast catalyst. Denk, Porsche VS lada
Ik vind ze eigenlijk wel gaaf. Kopieën van strats en lp’s zijn er genoeg en dit is weer eens wat anders.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
wat ik mij nu al lang afvraag...
zijn die "luchtinlaten" aan de voorkant nodig om te uit de mal te lossen?
te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40
Goeie vraag.
Ik zou eerder zeggen dat het naast esthetische redenen eerder óf gewichtsbesparing, óf tbv stijfheid van "bovenblad" is, of evt nog iets ivm vulling mal, ipv vanwege het lossen.
Ik ben wel benieuwd!
Ik mag natuurlijk niet zeggen wat eraan komtik denk dat de vorm niet eens zo apart is als wel de luchthappers. Zeker op de 010 vind ik ze heel extreem maar op de rest vind ik ze redelijk subtiel. Maar ik zie ze ook elke dag....
Lossen uit de mal doen we niet dmv de luchthappers, die zijn puur esthetisch. Het designbureau dat de 010 had gemaakt, tekende heel extreme luchthappers. Die zijn dus een beetje het visuele kenmerk geworden.
Catalyst had het basisidee van wat we nu doen maar we hebben het hele concept verfijnd en getweaked to the max. Bespeelbaarheid is oneindig veel beter, tonaal zijn ze veel gebalanceerder doordat de body vorm verbeterd is. Het lakwerk is absoluut top.
De looks... Je moet er effe aan wennen maar puur op tone en bespeelbaarheid kn ik niks bedenken dat net zo goed is. Vond ik overigens al voor ik bij Aristides ging werken.
Ik heb eens een clinic van Timo Somers bijgewoond en daarna nog even zijn gitaar vastgehad. Je bent er toch een beetje op bedacht dat je iets plastics gaat horen en voelen maar dat idee had ik helemaal niet. Hele fijne feel en gewoon goed geluid. Ik zou er wel een willen hoor
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Favorieten/bladwijzers