Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 893

Discussie: Kemper profiling

Threaded View

Senior Member

Standaard

Vraag en aanbod, daar gaat het om, Ik ga persoonlijk ook een paar honderd euro meer voor een nieuwe.
    Maar de Kempers zijn erg gewild en schrijven dus nog steeds erg weinig af, in tegenstelling tot wat veel kenners vijf jaar geleden op dit forum schreven. Weet je wat snel afschrijft? een goede buizenversterker, Ik heb mijn xTC Anniversary voor de helft vd nieuwprijs weg moeten doen, en hetzelfde voor de Shiva Anniversary ( goede amp btw ) Alles schrijft als een gek af wannneer de markt verzadigd is en het aanbod groter dan de vraag.
    Op dit moment zijn er dus veel meer versterkers dan gitaristen, hetzelfde geldt voor gitaren," het topic ;Toon hier je collectie ' zegt al genoeg.
    Over een jaar of tien, als de kemper markt verzadigd zal zijn zullen die prijzen tenslotte ook gaan dalen.
    Maar dan nog, er zit aan materiaal gezien niet zoveel in dus het meeste geld zal wel in de research zitten? dus halveren ze tegen die tijd de nieuwprijs en begint het spelletje van voor af aan.
    Kort samengevat: een buizenversterker is ook geen goede investering (of je moet er een voor 'n habbekrats gebruikt kunnen kopen en veel geduld gaan hebben, Misschien stijgt de waarde dan over 40 jaar wanneer elke buizenversterker een oldtimer is geworden zoals nu de jukeboxen
    Let wel, Ik zeg hiermee niet dat een Kemper beter is, maar de laatste 5 jaar wel een van de meest waardevaste versterkers, zeker in vergelijk met 'nieuwe' conventionele buizenversterkers.
    Laatst gewijzigd door dorrus; 8 augustus 2018 om 12:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten