Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1632 van 1797 EersteEerste ... 632113215321582162216301631163216331634164216821732 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.311 t/m 16.320 van 17961
    Senior Member

Standaard

Ik dacht eigenlijk aan zo een gekke dissociatieve persoonlijkheidsstoornis lijdende losgeslagen op blote voeten lopende hippie tramp.
    Zit net iets teveel botox op om dat te zijn zo te zien.
    Allemaal net iets aardser dan dat.
    Jammer weer.

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
    Vroeger was de toekomst beter.

Senior Member

Standaard

Volgens mij geen botox maar gewoon de typische selfie pose reflex. Allebei irritant. Maar ik ben dan ook een xeikerd.

Senior Member

Standaard

Hippie meisjes hebben echte wenkbrauwen.
    Die mis ik hier.
    Teveel muurverf en die getuite lippen op die strakke kaaklijn doen ook weinig goed.
    Maakt dat ze er 'simpel' uitziet.
    Ben bang dat ze dat ook is.
    Twijfelachtige add indeed.
    19 jarige tinder date met de verstandelijke vermogens van een brugklasser; dat moet je ook niet alleen naar Cuba sturen.
    Vragen om problemen.
    Laatst gewijzigd door Tupelo; 28 juli 2018 om 17:04
    Vroeger was de toekomst beter.

Senior Member

Standaard

Nahja... Anouk is thuis en het was allemaal maar gekkigheid.

OUDERS VERMISTE ANOUK (19) OVER HUN DOCHTER: 'ZE IS HEEL GEVOELIG'

De 19-jarige Anouk van Luijk uit Hellevoetsluis wordt sinds een paar dagen vermist op Cuba. In ‘Hart van Nederland’ vertellen haar ouders over hun dochter en de laatste keer dat ze haar spraken.

25.07.2018 | 10:29 uur | Maaike van de Graaf

Wim van Luijk en Saranda in ’t Veld zijn radeloos.

ANOUK VAN LUIJK
    Anouk reisde op 7 juli alleen naar het Caribisch gebied en zou zaterdag terugvliegen naar Nederland, maar is daar niet aangekomen. Haar vliegtuig zou zijn overboekt, maar gisteren werd duidelijk dat de jonge vrouw überhaupt niet op het vliegveld is geweest. Haar vader deelde al een oproep via Facebook en inmiddels is het ministerie van Buitenlandse Zaken bezig met de vermissingszaak en heeft contact met de familie.

OP DE BONNEFOOI
    Anouk vertrok op de bonnefooi naar Cuba en kwam de laatste dagen zonder geld en slaapplek te zitten. Haar vader laat via de telefoon aan Hart van Nederland (SBS) weten: “Haar bankpas was ingeslikt en toen heb ik gezegd: ‘Ga naar de ambassade toe’.” De moeder van Anouk, Saranda, zit in de uitzending en voegt toe dat haar dochter compleet overstuur was. “Ze belde me in paniek op en vroeg of ik alsjeblieft geld wilde overmaken naar de ambassade. Ze smeekte erom.”

PSYCHOTISCH
    De ouders van Anouk, die gescheiden zijn, zijn ten einde raad. Haar moeder laat weten dat haar dochter het nodige heeft meegemaakt. “Ze is heel gevoelig. Ze heeft een opname gehad en is psychotisch geweest.” Wim is “heel erg boos, heel erg bezorgd en heel erg verdrietig.” Beiden stappen vandaag op het vliegveld richting Cuba om hun dochter te zoeken.
    Wat kan er fout gaan met een meisje van 19 die op de bonnefooi naar Cuba vertrekt en anti-psychotica slikt...??

Senior Member

Standaard

Jammer hoor, meisjes die de make-up doos van Bassie gebruiken.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Jammer hoor, meisjes die de make-up doos van Bassie gebruiken.
    Ja, die Groucho Marx wenkbrauwen die nu helemaal in zijn snap ik ook niet zo...één en ander gecombineerd met de nu ook zo razend populaire tatoeages maken de mensen er niet mooier op. Jammer dat. En die namaak Gibson waar het allemaal om begon ziet er ook niet uit!

Standaard

Lange tijd geleden dat ik op dit forum iets heb gepost, maar ik wilde toch even het volgende (na)vragen:

Ik kreeg gisteren namelijk een ruilvoorstel voor mijn 'Fender Custom FMT Telecaster'.

Nu blijkt het (aan de foto's te zien) om een 'Gibson ES-335?' (Dot) te gaan. Maar deze ziet er in mijn ogen behoorlijk fake uit. (vooral de zichtbare bedrading)
    Een fake Fender herken is over het algemeen vrij meteen, maar van Gibson's heb ik dus weinig verstand om eerlijk te zijn...

Hieronder wat foto's:

https://ibb.co/mJR2BK
    https://ibb.co/i5mfyz
    https://ibb.co/fejYJz
    https://ibb.co/db3Sdz

Hoor graag jullie mening hierover! (voordat ik deze persoon de volle laag geef)
    Laatst gewijzigd door Mad Mike; 4 augustus 2018 om 11:35

Senior Member

Standaard

Hee, zijn ze nou vergeten de O dicht te maken?
    Hoe zou deze kleur moeten heten trouwens?
    Laatst gewijzigd door Pepe; 4 augustus 2018 om 11:49
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Senior Member

Standaard

Geen nipjes. Zo oud is ie toch ook weer niet dat ie al gerefret is? Zou voor tobacco sunburst moeten doorgaan?

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

het logo staat verkeerd, de poot van de G moet paralel met de nek lopen en dat doet hij niet, dit zie je alleen bij fakes, de gekleurde wiring is natuurlijk ook verkeerd, die mag best zichtbaar zijn maar moet braided wire zijn
    life sucks and then you die

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten