Dat klopt ook, dat een groter bedrijf automatisch meer winst maakt, als ze het goed doen. Groter inkopen, betere inkoopprijs daardoor, etc. Sterker nog, een bedrijf als Bax kan zelfs wel wat eisen wat betreft de prijs, want met zulke grote verkoopcijfers is dat net zo goed dikke winst voor een bedrijf dat via Bax zijn spul aan de man brengt. Over dat soort contracten wordt gewoon onderhandeld hoor. Laat dat nou een tak van sport zijn die ik beroepsmatig redelijk ken.'Bax kan het makkelijk lijden' is nu ook wel uit z'n context. Ik doelde puur op dat tientje. €229,- zou wel kunnen, maar €219,- niet? Dat tientje boeit mij ansicht ook niks, dat was m'n punt ook niet. Ik vind het gewoon niet slim van Bax en bovendien, toen ik ze de prijs bij Thomann doorstuurde was het apparaat nog wel degelijk op voorraad bij Thomann, daar begint het al. Maar mijns inziens doet het ook helemaal niks af aan de laagste prijs en ja, dat doet Thomann dus veel handiger en kaapt zo een koper voor de neus van Bax weg. Ik vind dat niet slim.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers