Hij kan best een aardig stukje spelen. Stond toen bekend om zijn aardig technische thrash/speed metal volgens mij. Ikzelf vind de eerste 2 albums geweldig goed qua gitaarspel/riffs.
Hij kan best een aardig stukje spelen. Stond toen bekend om zijn aardig technische thrash/speed metal volgens mij. Ikzelf vind de eerste 2 albums geweldig goed qua gitaarspel/riffs.
Ach, ik hou gewoon van de jaren 80 metal.
Die moderne metalcore en weet ik hoe het allemaal heet met van die van de hak op de tak springende gitaristen, ik kan er niet naar luisteren, kutmuziek.
Maar dat heb ik ook met veel andere gitaristen die hier op dit forum wel geroemd worden.
Ik zou jeff waters' spel niet gejat willen noemen; hem als uitvinder bestempelen gaat wat ver wellicht, maar hij doet aardig mee vanaf begin / halverwege jaren 80...
Laatst gewijzigd door D3nnis; 11 juli 2018 om 12:41
Ik vind de muziek van Ghost wel aardig, maar zou ze als wannabe-Jezus-fanboi nooit kijken
Net onderweg terug naar huis van Dynamo. Top dag gehad met een aantal erg goeie bands. Vuur is super, Leprous zeer indrukwekkend, Annihilator is te gek, Overkill erg leuk en Ghost zeer gelikt en alles klopt bij deze band. Zwaar tegenvallend waren I am morbid (vooral vanwege het kutgeluid, een grote brei...) en Ministry, die speelden maar 1 nummer van een uur. Smaakgebonden natuurlijkEr zullen wel genoeg mensen zijn die het tegendeel beweren..
Favorieten/bladwijzers