Ik zat te denken, is het niet mogelijk om een gallerij te maken voor 'ereleden'? Ik bedoel dan leden die grote bijdragen hebben geleverd aan het forum of overleden zijn? Ik denk dan met name aan Bert en Gert de Meijer, bv.
Ik zat te denken, is het niet mogelijk om een gallerij te maken voor 'ereleden'? Ik bedoel dan leden die grote bijdragen hebben geleverd aan het forum of overleden zijn? Ik denk dan met name aan Bert en Gert de Meijer, bv.
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
en natuurlijk een thread waar forum members kunnen solliciteren om erelid te worden.
![]()
te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40
Naast een Hall of Fame hoort ook een Hall of Shame he.![]()
"In God we trust, all others pay cash."
Domme Lul van de Dag topic ging ook op slot, dus hall of shame zal hem wel niet worden.
Hall of Fame ben ik helemaal voor.
Misschien begrijp ik er niks van, maar waarom zou je dit willen?
Ik bedoel, over de doden sowieso niets dan goeds, maar die kan iedereen zich op zijn eigen manier herinneren?
Ik denk dat het zo'n zeiktopic wordt over hoe vroeger hier alles beter was en blabla.
Maar misschien heb ik het fout![]()
Ik stem zelfs voor een apart forum voor ereleden en offtopic hero’s. Het grote offtopictopic forum.
Jullie doelen niet toevallig op het reeds bestaande almachtige mod-forum?![]()
Gezocht: Ibanez DE7
Is dat mod forum ineens wel interessant geworden dan?
Favorieten/bladwijzers