Wat ik niet helemaal begrijp. Een gerelicte body maar wel een strakke hals van aaa flame maple. Die heb ik nou nog nooit gezien op oude vintage strats. Moet de ie niet ook van de trap af gegooid worden?
Wat ik niet helemaal begrijp. Een gerelicte body maar wel een strakke hals van aaa flame maple. Die heb ik nou nog nooit gezien op oude vintage strats. Moet de ie niet ook van de trap af gegooid worden?
Ik gok dat het meer over het contrast gerelicte body en de blinkende hals.
dat kan ik beamen: bij auto's is dat een vaststaande wetmatigheid, dus waarom bij gitaren niet ?
ja,
ergens mag er toch wel wat sleet op de hals komen, 't zou evenwichtiger zijn.
Wat niet wegneemt dat het een mooie sobere relic is die "gebruikt" overkomt.
F.
Mmm ik ben best vaak op die vintage gitaarbeurzen ed geweest maar ik heb echt nooit een fender van voor 1970 met een aaa grade flame neck gezien. Ze zullen dr zeker wel zijn maar dat moeten er wel heel weinig zijn.
No offence naar die gitaar hoor. Het is best knap gemaakt en zal zonder meer fantastisch klinken en spelen maar ik kan due aanhoudende relic rage nog steeds niet echt begrijpen.
Laatst met een maat meegeweest om een maybach te zoeken. Maar probeer er eens een te vinden die niet onder tram 4 heeft gelegen. Vreemd. Hoir.
Een fender customshop zonder wear is ook al bijna wat bijzonders
Wel handig als je m uit je handen laat klappen is een normaal al snel 30% minder waard maar zo’n relicert maakt dat niets uit
Favorieten/bladwijzers