Of iets een bepaalde prijs waard is blijft een persoonlijk iets, afhankelijk van je eigen wensen, verwachting en voorkeur.
Genoeg mensen die tegen me hebben lopen roepen dat mijn Audi veel te duur is en dat een Peugeot/Renault/Nissan etc etc net zo’n goede auto is.... Nou, als je verschillende merken auto hebt gehad en je zit er vaak 4 of 5 uur per dag in dan weet je waarom je meer betaald voor een degelijke/comfortabele Duitser.
Vaak heb je voor 50% van de prijs 80-90% van de kwaliteit. En als dat genoeg is voor je, prima! Maar er zijn mensen die beter willen en die betalen daarvoor. Laat ons lekker ons geld uit geven zonder een hoop commentaar. Werk er hard genoeg voor.
Er zijn ook een hoop mensen die hun geld uitgeven aan kinderen.... weet je wat DIE dingen kosten joh! En die kan je niet eens uit zetten als je even rust wil
Maargoed.
Ik zie net in de handleiding dat er een bluetooth module in de OX zit. Als ze die activeren om backingtracks op de achtergrond mee te laten spelen dan kan mijn mixer er tussenuit......
Leest u mee Universal Audio? Zet die programmeurs aan het werk!
Favorieten/bladwijzers