Klinkt helemaal niet verkeerd! Om je vingers bij af te likken. Verdient zijn eigen draadje dacht ik zo
Daar kan een High Resolution Quantum Super XL Impulse Responsje niet tegenop.
Zijn er al mensen die dit ding thuis hebben staan?
Klinkt helemaal niet verkeerd! Om je vingers bij af te likken. Verdient zijn eigen draadje dacht ik zo
Daar kan een High Resolution Quantum Super XL Impulse Responsje niet tegenop.
Zijn er al mensen die dit ding thuis hebben staan?
Laatst gewijzigd door herrieman; 13 april 2018 om 18:44
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30.
HOME: Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Inmiddels bijna twee maanden de OX in gebruik, ik ben er helemaal happy mee. Ik heb een korte test track voor mijzelf opgenomen (tevens gedeeld op het sound deel van dit forum) en ben inmiddels bezig een nieuw nummer met de OX op te nemen. De OX is volgens de UAD rep neergezet als een platform wat inhoud dat er nog diverse updates gaan komen!
Hierbij mijn eerste test track met de OX:
The Wizard OX demo
Huhhh???
Waar is de ervaring van, ik geloof, The Lo Lands over de OX van gisteren gebleven? Moest het nog lezen.
Herkansing?
Laatst gewijzigd door herrieman; 14 april 2018 om 10:15
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30.
Nog steeds indrukwekkend! Da ken uh IR-tje helaas nie
Staat als volgende op de lijst.
Momenteel werkt de Weber Mass i.c.m. de Mooer Radar goed genoeg maar de OX is beter
Morgen komt eerst m'n PRS Silver Sky binnen en dan ga ik eens kijken wanneer er weer geld in de pot zit voor de OX.
Nondeju, dat eerste filmpje klinkt goed zeg.
Favorieten/bladwijzers