Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 116 van 142 EersteEerste ... 1666106114115116117118126 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.151 t/m 1.160 van 1411
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ach, beste Brad, voordat je die dorre harses van je in de reet van ons Benneke stopt, je moest 's weten hoe meneer zich heeft uitgelaten over minderheden en dat alles wat het niet met hem eens was NSB'ers waren, landverraders. Je bent toch zo'n SP'er? Je moest ook 's weten hoe het forum aldaar, waar je het ook maar 's hebt geprobeerd, na je ban alhier (of niet, Tommie) destijds werd beheerd door een kliek en waarom dat forum daar destijds helemaal is leeggelopen. Iets waar je hier zo over klaagt, weet je wel. Met een ruime post per dag ben ik ook nogal een relschopper hier ey. Blijf volhouden jongen. En zo heb je weer genoeg aandacht gehad. Ik ga het in dit topic weer over Gibson hebben als je het niet erg vindt, want ik had al een tijdje, zoals zovelen, besloten je links te laten liggen en ik weet nu weer waarom. Eigenlijk had ik je ook op een negeerlijst willen laten, ware dat dat simpelweg hier niet werkt.
    Jongen nogmaals je maakt jezelf volledig belachelijk.
    Zoek hulp en laat jezelf nakijken, want er echt iets goed mis met jou ...

Senior Member

Standaard

Weet je Ben, één ding is waar. Ik had er hier niet meer over moeten beginnen wat je daar toen hebt gezegd, waarvoor mijn oprechte excuses. Maar mijn mening over jou herzie ik niet, je hebt je nou eenmaal wel zo uitgelaten destijds. Dat ik me zou moeten na laten kijken e.d. Ach ja... Good ol' Ben. Maar ik maak dat ook in je los en dat moet ik niet doen. Daarmee is voor mij echt de kous af.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Weet je Ben, één ding is waar. Ik had er hier niet meer over moeten beginnen wat je daar toen hebt gezegd, waarvoor mijn oprechte excuses. Maar mijn mening over jou herzie ik niet, je hebt je nou eenmaal wel zo uitgelaten destijds. Dat ik me zou moeten na laten kijken e.d. Ach ja... Good ol' Ben. Maar ik maak dat ook in je los en dat moet ik niet doen. Daarmee is voor mij echt de kous af.
    Jongen ik zou bij God niet weten waar je het elke keer over hebt, feit is dat ik mijn lidmaatschap op het ander forum in aug 2013 op heb gezegd
    Dat is dus bijna 5 jaar geleden ik ben daar een vanaf het begin van het forum geweest, jaren 90 dus. Dus misschien refereer je wel over iets wat meer dan 10 jaar geleden heeft plaatsgevonden .

Dus ben je dan ziek of niet ..mafketel,. mij proberen als haatdragend neer te zetten en zelf zo in elkaar steken laat het forum dan maar oordelen. En dan ook nog zeggen dat het iets in mij losmaakt, het heeft blijkbaar nogal grote indruk op je gemaakt destijds.
    Je maakt dus totaal niets in mij los wat een verbeelding wat een waanzin.
    Ik weet ook niet wie je was op het andere forum want blijkbaar opereer je ook onder verschillende namen,
    Laatst gewijzigd door benwave; 6 mei 2018 om 16:16

Standaard

Ik zou weleens naar de kroeg willen met jullie.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Yep.........
    Later nog onder andere naam, toch? De man die beter speelt dan Hendrix 🤓

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabrieksinstellingen Bekijk bericht
    Ik zou weleens naar de kroeg willen met jullie.
    Ik probeerde het een beetje te volgen maar het wordt enkel ingewikkelder en je moet er inderdaad iets bij te drinken hebben.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Senior Member

Standaard

Beste Ben, ik zei al dat ik er hier niet over had moeten beginnen, want inderdaad te lang geleden. Ik bood er zelfs mijn excuses voor aan. Begrijp je het nu misschien wat beter? De rest... Tja... Jammer...

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Jongen ik zou bij God niet weten waar je het elke keer over hebt, feit is dat ik mijn lidmaatschap op het ander forum in aug 2013 op heb gezegd
    Dat is dus bijna 5 jaar geleden ik ben daar een vanaf het begin van het forum geweest, jaren 90 dus. Dus misschien refereer je wel over iets wat meer dan 10 jaar geleden heeft plaatsgevonden .

Dus ben je dan ziek of niet ..mafketel,. mij proberen als haatdragend neer te zetten en zelf zo in elkaar steken laat het forum dan maar oordelen. En dan ook nog zeggen dat het iets in mij losmaakt, het heeft blijkbaar nogal grote indruk op je gemaakt destijds.
    Je maakt dus totaal niets in mij los wat een verbeelding wat een waanzin.
    Ik weet ook niet wie je was op het andere forum want blijkbaar opereer je ook onder verschillende namen,
    Hij heeft een nogal selectief geheugen heb ik al ondervonden hier. Hij verwijt mij dat ik met mijn hoofd in iemand kont kruip terwijl hij dat nog niet zo gek lang geleden zelf heeft gedaan bij meerdere personen toen het hem uitkwam. Gewoon voor het vertier.
    Hij post heel weinig maar heeft toch regelmatig ruzie, dat vind ik wel een enorme prestatie.

Senior Member

Standaard

Regelmatig ruzie zelfs. Oh Brad, heerlijk trolleke. Hoe het je uitkomt. Misschien dat zelfs Benwave niet op je bijstand zit te wachten.

Senior Member

Standaard

Dit wordt nog een interessant topic zo

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten