Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 109 van 142 EersteEerste ... 95999107108109110111119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.081 t/m 1.090 van 1411
    Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Als Bonamassa CEO wordt, denken jullie dan dat we een customshopper les Paul voor rond de 2K in de winkels kunnen kopen? Vintage correct uiteraard en als de prijs ook vintage correct zou zijn kunnen ze naar 500 euro net als in de 50s ��
    met inflatiecorrectie..... - want 500 guldens was een boel poen in die tijd, eind jaren '50.. zeg maar een bovengemiddeld maandsalaris terwijl 'je eerste salaris' ook zo weinig kon zijn als 21 guldens per week....- komt een historisch correcte Customshopper ook in het JoeBo Gibson tijdperk niet op 500 euro....
    Laatst gewijzigd door MikeD; 2 mei 2018 om 23:06
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Standaard

Al kostten ze een kwartje...
    Gezocht:
    Peavey Triple X
    Heb je er eentje, inleveren!!

Senior Member

Standaard

Even ter voorkoming van misverstanden.. ik heb niks tegen Joe Bo. De man is zeer actief, toert zich een hoedje en wat hij doet met Black Country Communion vind ik (mede dank zij Glenn Hughes, Jason Bonham en Derek Sherinian) toffe rockmuziek ; BCC IV is nmm een keigoede CD.
    En als we zien hoe goed JoeBo de PR en marketing van het 'merk' 'Joe Bonamassa' voor elkaar heeft, dan zou het misschien helemaal zo gek niet zijn voor het merk Gibson wanneer Joe daar een partijtje gaat meeblazen.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

dat kan Joe gevoeglijk wel vergeten, als ik een conservatieve inschatting mag maken dan moet het Gibson merk nog wel een paar honderd miljoen kosten (inclusief bestaande schulden). Zolang Joe nog gitaren moet verkopen om een bijzondere vintage gitaar te kunnen aanschaffen gok ik dat hij dit geld niet op de spaarrekening heeft en er is geen bank die hem dit geld gaat lenen.

ik ben een fan van Bonamassa en Joe weet ontzettend veel van vintage gitaren maar dat maakt je nog niet geschikt om een merk succesvol te leiden (heeft tie überhaupt zijn school afgemaakt ?
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Hij kan inderdaad hooguit aandeelhouder worden.
    Maar als je samen met. Clapton, Grohl en bijvoorbeeld Keith Richards financieel de krachten kunt bundelen kom je wel een eind lijkt mij. Dan kan je een aardig kapitaal bijmekaar hebben om Gibson uit de rode cijfers te krijgen.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Maar waarom zou je dat doen, als je het over een paar duizend piek hebt dan is het een hobby en dan mag het geld kosten, als we het over miljoenen hebt dan will je ook een rendement zien en dat gaat de eerste paar jaar niet gebeuren (en daarna zal het rendement ook niet schokkend zijn)
    btw ook na de geld storting zit Gibson nog in de rode cijfers, ze hebben dan alleen een lening aan de 3 amigo's
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Leek mij ook, met een paar man honderden miljoenen lappen uit nostalgie voor merkbehoud klinkt leuk maar ook zakelijk een soort van dom. Het is dan te hopen dat zij als board of directors een ceo aanwijzen die zakelijk gezien slimmer is

Standaard

Na het lezen van de biografie van Eric Clapton, heb ik het idee dat hij zijn geld beter kan bewaren ivm zijn afkick kliniek. Althans in dat boek staat een stuk dat dat weleens zijn hele vermogen kan gaan kosten.

Kan natuurlijk een ‘waarschuwing’ geweest zijn van een manager die zijn eigen inkomsten zag verdwijnen.

Kan natuurlijk leuk zijn, haal John Mayer er ook even bij en dan krijg je een Gibson Strat.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht

ik ben een fan van Bonamassa en Joe weet ontzettend veel van vintage gitaren maar dat maakt je nog niet geschikt om een merk succesvol te leiden (heeft tie überhaupt zijn school afgemaakt ?
    JoeBo solo zal geen captain of industry zijn maar als hij de goede mensen om zich heen weet te verzamelen enzovoorts.. dat is wat ik bedoelde met het op orde hebben van zijn PR en marketing van het merk Joe Bonamassa....
    Overigens wat opleiding betreft: ik heb in het verleden enige jaren mogen werken voor en met iemand die het met MULO letterlijk had weten te schoppen van de postkamer tot vice president / treasurer van een bekende internationale handelsbank .... dus ik ben zo iemand die juist niet op voorhand mensen diskwalificeert vanwege hun opleiding of achtergrond....

Senior Member

Standaard

Kan ie EINDELIJK zijn naam op ALLES plakken.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten